• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Datejust och Date tråden

Vet inte om jag missat något senaste tiden (inte superaktiv), är det någon brist på 116200? Priset verkar ha skjutit i höjden och finns inte i lager i flera webbutiker. Såväl priset som lagersaldot såg bättre ut senast jag kollade (två år sen).

Rätt bra tavla ändå
0FEC2482-9A53-481B-8FCA-B8F82C9A38AE.jpeg
Den tavlan är grym!
4913E407-8A73-44C7-ABAB-D5DD4CDB5BED.jpeg

Hjälper en bekant att köpa en DJ. Har dock bara handlat här på KS och aldrig på Chrono. Vad tycker ni om den här DJn? Och Royal Watches?
https://www.chrono24.se/rolex/datejust--id9176280.htm
Har sökt men hittar inte, men finns det en tråd där man diskuterar annonsen som inte är annonser här På KS (den är ju stängd).
Royal Watches är kanon, en seriös handlare med kunden i fokus.
Den klockan du länkar till ser dock inte jätterolig ut, den har tyvärr fått smaka polertrissa både en och två gånger om man säger så.

Det var bra pris ju?
Sett att det ibland dyker upp någon som säljer boett. Då borde man göra något sådant, hitta en man verkligen gillar sen köpa en länk till.
Dock är det ju mkt äldre boetter men för bra peng kan man ändå då få en snygg klocka man kanske annars inte skulle hitta.
Jag tycker det är ett klockrent alternativ om man kan leva med att klocka och länk är från olika år.

Tjenare,
Jag spontanade en liten Rolex Datejust i början av sommarn och ångrar väl lite att jag inte tänkte efter innan.
Jag hade velat ha räfflade ringen runt som på bilden nedanför... går det att ändra nu i efterhand hos någon Rolexhandlare? Förstår ju att det kommer kosta en slant men hur mycket på ett ungeför?

rolex-datejust-41-126334-11.jpg

Bilagor

• IMG_0730.jpg
    IMG_0730.jpg
    141 KB · Visningar: 3
Tjenare,
Jag spontanade en liten Rolex Datejust i början av sommarn och ångrar väl lite att jag inte tänkte efter innan.
Jag hade velat ha räfflade ringen runt som på bilden nedanför... går det att ändra nu i efterhand hos någon Rolexhandlare? Förstår ju att det kommer kosta en slant men hur mycket på ett ungeför?

rolex-datejust-41-126334-11.jpg
Den frågan har varit på tapeten tidigare och svaret är nej. Ingen AD kan/får göra det ingreppet.

Tillbaka
Topp