Nu måste du utveckla vad du menar? Vill lära mig vilka alternativ som finns så att jag väljer ”rätt”Snygg! Notera räls utan romerska siffror...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nu måste du utveckla vad du menar? Vill lära mig vilka alternativ som finns så att jag väljer ”rätt”Snygg! Notera räls utan romerska siffror...
Räls utan romerskaNu måste du utveckla vad du menar? Vill lära mig vilka alternativ som finns så att jag väljer ”rätt”
O, the magic word - välja rätt!Nu måste du utveckla vad du menar? Vill lära mig vilka alternativ som finns så att jag väljer ”rätt”
Tackar! Visste inte om denna detalj. Känns bra att vara nere på micronivå i val av klockaRäls utan romerska
Det är när sådana detaljer gör en sömnlös man vet man man borde söka hjälp.Tackar! Visste inte om denna detalj. Känns bra att vara nere på micronivå i val av klocka
För att göra det enklare så finns det väl inte rail med romerska siffror och samtidigt romerska index? Blir ju kaka på kaka eller har jag fel här?Det är när sådana detaljer gör en sömnlös man vet man man borde söka hjälp.
Inte heller arabiska siffror och räls med romerska siffror... Arabiska siffror och vanlig räls kanske finns? Här utan räls dock.För att göra det enklare så finns det väl inte rail med romerska siffror och samtidigt romerska index? Blir ju kaka på kaka eller har jag fel här?
Nej den kombon har jag aldrig sett, däremot finns tavlor där de stora romerska kompletteras med små arabiska siffror.För att göra det enklare så finns det väl inte rail med romerska siffror och samtidigt romerska index? Blir ju kaka på kaka eller har jag fel här?
Jobbigt bara att ”rätt” klocka listar 70 ksek... inte riktigt den summan jag tänkt mig på nästa klocka men nu känns inget annat rätt får väl hitta någon motivering till varför jag förtjänar en 116234O, the magic word - välja rätt!
Den alltså!Handledsvärmare i höstblåsten!
Vissa tycker att tuxedo inte går ihop med räfflad ring. Tycker det flyger.Handledsvärmare i höstblåsten!
Handledsvärmare i höstblåsten!
Vissa tycker att tuxedo inte går ihop med räfflad ring. Tycker det flyger.
Riktigt snygg! Är det en linen dial?16014, trevlig tavla detta
Tack! Det stämmer bra.Riktigt snygg! Är det en linen dial?
Jag tycker också det är snyggt, rent generellt tycker jag egentligen att en DJ nästan ska ha räfflad ring (och jubilee...). Men för mig blir det två olika klockor, med räfflat blir det en lite flashigare "finare" dressklocka medan den släta ger en superb varjedagsklocka.Vissa tycker att tuxedo inte går ihop med räfflad ring. Tycker det flyger.
Jubilee och räfflad är en klassiker. Men jag tycker att slät ring och jubilee också är jäkligt snyggt. Tycker alltså om båda men som du är inne på blir det lite olika klockor. Funderar just nu på vad jag är ute efter och hur det kompletterar mina andra klockor. Jubilee och blå tavla är i alla fall spikat.Jag tycker också det är snyggt, rent generellt tycker jag egentligen att en DJ nästan ska ha räfflad ring (och jubilee...). Men för mig blir det två olika klockor, med räfflat blir det en lite flashigare "finare" dressklocka medan den släta ger en superb varjedagsklocka.
Jag var in på Rob för nån vecka sen och då fanns det 116234 med jubilee där. Snubben sa att det antagligen skulle komma en leverans datejusts i fler konfigurationer i mitten av oktober. 116234 borde vara lätt att få tag på, och du kan alltid byta tavla till en som passar dig.Hej! Kollat på nymans o uret efter en DJ 116234 men hittar inte någon.. någon som vill uppdatera mig om denna klockmodell är svår o få tag på lr vad som hänt? Hälsningar , furtado
Någon som klämt på den nya Datejust 36mm som släpptes på Basel?
Är det någon förändring förutom nytt urverk och clasp med easy-link?
Någon som klämt på den nya Datejust 36mm som släpptes på Basel?
Är det någon förändring förutom nytt urverk och clasp med easy-link?
Kommer inte riktigt överens med tvåtonad slät ring, ser säkert bättre ut i verkligheten dockMåste erkänna att jag faktiskt inte hade bangat på en 126201 med rhodiumtavla!