Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Värdig comeback!Äntligen får man göra comeback i denna härliga tråd efter ca ett års frånvaro.
Det finns en post i paketöppningstråden som förklarar lite utav bakgrunden till detta inköp.
Härligt att få vara med Datejust igen.
Äntligen får man göra comeback i denna härliga tråd efter ca ett års frånvaro.
Det finns en post i paketöppningstråden som förklarar lite utav bakgrunden till detta inköp.
Värdig comeback!
Välkommen tillbaka!
Tur ändå att ditt inträde inte blev mitt utträde trots allt Isad tavla lockar dock lite nu även om jag gillar rälsen.
Otroligt snygg! Framstår alltmer som drömklockan med stort D i mina ögon, med den länken och den ringen. Finns det ens nån liten aspekt som kunde varit bättre? Storleken ser också bra ut. Ungefär hur grov arm har du? Funderade du någon gång på att välja silverfärgad tavla? Den blå ser iofs fantastisk ut. MvhEn vecka senare och den bara växer och växer. Vilken j-vla pjäs!
Den blå slår silver alla dagar i veckan. Silver tröttnade jag på rätt fort men den blå tror jag att jag aldrig kommer kunna tröttna på..Otroligt snygg! Framstår alltmer som drömklockan med stort D i mina ögon, med den länken och den ringen. Finns det ens nån liten aspekt som kunde varit bättre? Storleken ser också bra ut. Ungefär hur grov arm har du? Funderade du någon gång på att välja silverfärgad tavla? Den blå ser iofs fantastisk ut. Mvh
Otroligt snygg! Framstår alltmer som drömklockan med stort D i mina ögon, med den länken och den ringen. Finns det ens nån liten aspekt som kunde varit bättre? Storleken ser också bra ut. Ungefär hur grov arm har du? Funderade du någon gång på att välja silverfärgad tavla? Den blå ser iofs fantastisk ut. Mvh
Ser väldigt fin ut för att vara snart 40 bastIbland måste man se saker ur andra vinklar.
Och man bör vara noggrannare med dammtorkningen när man ska ta närbilder.
16014, 1979.
Synd att det inte finns microjustering på superjubileet. Nu när det är lite klyligare ute tycker jag det blir väldigt svårt att få till en bra storlek. Hur gör ni?
Check! Får nog bli en sådan. Mailade rob och frågade om det fanns i butikKöp en eller två 1,25-bitar/XL-bitar så kommer du garanterat få till rätt passform
De funkar superbra, jag köpte en hos Rob de finns i butiken. Nu sitter den perfekt, tror den gick på strax över 1000-lappen!Check! Får nog bli en sådan. Mailade rob och frågade om det fanns i butik
En vecka senare och den bara växer och växer. Vilken j-vla pjäs!
Sjukt snygg tavla! Blir riktigt sugenÄntligen får man göra comeback i denna härliga tråd efter ca ett års frånvaro.
Tack! Ja det är lätt att få starka habegär av den tavlanSjukt snygg tavla! Blir riktigt sugen
Kommer inte alla blå 6-siffriga med roulette?
Riktigt bra ögongodis! Står i valet och kvalet i att köpa min första Rolex och just denna referensen ligger högt. Med det sagt så är också Milgauss väldigt trevliga och dessutom betydligt bättre prissatta på begagnatmarknaden.En vecka senare och den bara växer och växer. Vilken j-vla pjäs!
Kommer inte alla blå 6-siffriga med roulette?
enbart den refflade ringen som är gjort i vidguld vs slät stålTja! Är det några stora skillnader på 116234 och 116200 mer än den refflade ringen ? Och vad är isåfall skillnaden. Mvh
Tja! Är det några stora skillnader på 116234 och 116200 mer än den refflade ringen ? Och vad är isåfall skillnaden. Mvh