16014
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Färdigflippat med DJ som insats. Färdigflippat helt har jag gett uppFärdigflippat?!? Har jag sagt flera gånger....fast en DJ ska man alltid ha i sin närhet!
Enda gången man byter ut sin DJ är mot en annan referens en DJ ska aldrig lämna samlingen brott mot klocklagen
Tänker då och då att jag ska byta ut denna mot en ingenieur, men den får nog stanna iaf
Grattis! Har frf kvar din gamla. Länge för att vara mig
Enda gången man byter ut sin DJ är mot en annan referens en DJ ska aldrig lämna samlingen brott mot klocklagen
Haha härligt. Får du ha den nåt dag eller har tjejen tagit den?Grattis! Har frf kvar din gamla. Länge för att vara mig
Dagar när hon bara ska vara hemma brukar jag ta denHaha härligt. Får du ha den nåt dag eller har tjejen tagit den?
Måste ju vara vit som standard, den gröna tillhör ju inte den referensenSåg denna på blocket med grön tavla. Känns inte så jättevanlig eller? Tror inte jag sett någon här på forumet? Snygg är den iallafall
Tavlan är ommålad. Nämndes tidigare i tråden vet dock att det funnits en grön på forumet. Tavlan gjordes i England om jag inte minns helt fel!Såg denna på blocket med grön tavla. Känns inte så jättevanlig eller? Tror inte jag sett någon här på forumet? Snygg är den iallafall
Såg den också och reagerade. Läser man annonsen så ser man ju dock att det är en "restaurerad" tavla och alltså ingen som finns till 6-siffrig DJ egentligen. Jag vet inte var tavlan kommer ifrån... Såhär står det:Såg denna på blocket med grön tavla. Känns inte så jättevanlig eller? Tror inte jag sett någon här på forumet? Snygg är den iallafall
Förresten - det ser ju lite lustigt ut med lume på indexen men ingen lume på visarna... Borde man inte bytt ut dem också om man nu bemödar sig med att "restaurera" och montera en ny tavla??Såg denna på blocket med grön tavla. Känns inte så jättevanlig eller? Tror inte jag sett någon här på forumet? Snygg är den iallafall
Hade en grön ommålad tavla till en 16030 tidigare. Den var kanon! Synd att det inte finns en grön originaltavla till DJTavlan är ommålad. Nämndes tidigare i tråden vet dock att det funnits en grön på forumet. Tavlan gjordes i England om jag inte minns helt fel!
Jag tycker den tavlan var skitsnygg, som sagt, synd att det inte finns som original.Såg denna på blocket med grön tavla. Känns inte så jättevanlig eller? Tror inte jag sett någon här på forumet? Snygg är den iallafall
Ja, verkligen! Den med sunbirstJag tycker den tavlan var skitsnygg, som sagt, synd att det inte finns som original.
ja, de har väl en sådan på DD, den tavlan på en DJ hade varit magiskt!Ja, verkligen! Den med sunbirst
Hade blivit för lång väntetid hypen hade tagit över rolex AD hade börjat jiddra om sina kölistor haha. Men jävlar vad vacker den hade vartja, de har väl en sådan på DD, den tavlan på en DJ hade varit magiskt!
.Såg denna på blocket med grön tavla. Känns inte så jättevanlig eller? Tror inte jag sett någon här på forumet? Snygg är den iallafall
Arvegods?Det här är farfars klocka. Kan ni ge mig lite info?
Vad kan den va värd?
Ser ut som den är lite mindre, kanske 31 mm? Kan du mäta diametern?Det här är farfars klocka. Kan ni ge mig lite info?
Vad kan den va värd?