• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Datejust och Date tråden

Vet ej, känner inte till någon tråd om denna men ska leta nu när du nämner det :)
Köpte min under BF. Kvalitén är inte helt hundra, tänker då och känns mest på kudden. Det känns som att den kommer krackelera tidigare än den borde, men den som lever får se :) men även med BF rabatt så känns den rätt överprisad. Bör ligga på runt 400-500 kr med tanke på vad man får.

Aha, OK! Det var denna jag tänkte på: https://klocksnack.se/threads/klockställ.91492/

Lät som det var var lagt massa tid och energi på att hitta rätt material, design osv. men visade sig vara nåt jättebilligt från typ alibaba eller dylikt.

Men snygg är den faktiskt.

Jag har en 116234 med Jubilee. Jag skulle behöva någon form av halvlänk eller 1,5-länk eftersom den är lite för slapp som jag har den nu, och tar jag bort en länk så blir den för tajt.
Finns det sådana länkar till Super Jubilee?? Nån som vet?

Jag har en 116234 med Jubilee. Jag skulle behöva någon form av halvlänk eller 1,5-länk eftersom den är lite för slapp som jag har den nu, och tar jag bort en länk så blir den för tajt.
Japp, gå in till AD så fixar de en sån åt dig. Kostar väl mer än man vill men det kan det ju vara värt för rätt passform :)

Om någon sitter inne på bilder på en hur Jubilee ser ut med halvlänk monterad så får ni gärna visa!

Finns en på rob engström för 900 kr som jag hade beställt. Valde att inte köpa den eftersom den var tvungen att bli monterad i butik trots att det var där jag köpte min klocka där och hade den på mig (dock hade jag oyster vid tillfället)

Finns en på rob engström för 900 kr som jag hade beställt. Valde att inte köpa den eftersom den var tvungen att bli monterad i butik trots att det var där jag köpte min klocka där och hade den på mig (dock hade jag oyster vid tillfället)
Du fick alltså inte köpa länkbiten lös för att själv montera den vid ett senare tillfälle?

Mailade Rob nu. Får se om de svarar.
Tack för tipset!

Fick svar nu från Rob och de har en "en och en halvbit" hemma som de kan skicka. 900:- plus 200:- i frakt. Jävla dyrt kuvert det där. Men det får väl bli så.

exakt, då dom inte "får" sälja den löst. Men med tanke på att dom sålt omega till gråhandel kan man ifrågasätta deras värderingar
’Inte ”får”...’ Ibland kanske AD borde tänka på vad kunderna tycker om sånt nonsens... Kanske skapar mer irritation än vad de tjänar på det.:banghead: Annars kanske apoteken borde sluta sälja lösa borsthuvuden till eltandborstar, med mindre än att man har med sig sin eltandborste in till apoteket så att apotekspersonalen får sätta dit borsthuvudet... :rolleyes:

Tillbaka
Topp