Bör inte datumet va centrerat vid denna tidpunkt? Speciellt om den är ”Nyservad”
Jo det borde det vara.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bör inte datumet va centrerat vid denna tidpunkt? Speciellt om den är ”Nyservad”
Det ser ut som en 6604 fast med fluted. Jag vet inte vad den referensen heter.Finns det någon här som kan hjälpa mig med referens på klockan som Kaplan har på sin baner här? Samt ytterligare referenser på datejust i gul-guld? Tack på förhand KS!
Ser ut som 6605Finns det någon här som kan hjälpa mig med referens på klockan som Kaplan har på sin baner här? Samt ytterligare referenser på datejust i gul-guld? Tack på förhand KS!
Igår slog jag till på en ny 116234! Riktigt nöjd än så länge. Min första datejust!
Mycket bra val! Grattis. Kanske världens snyggaste klocka, tycker jag iaf. Otroligt snygg!!Igår slog jag till på en ny 116234! Riktigt nöjd än så länge. Min första datejust!
Tack! Haha, redigt med 36mmSnyggt vännen! Välkommen till tråden!
Här inne är det inte storleken som räknas
Tack! Ja, den är riktigt snygg!Mycket bra val! Grattis. Kanske världens snyggaste klocka, tycker jag iaf. Otroligt snygg!!
16014 med ny tavla
Ja det tycker jag också, man ser stick dials överallt vilket också är jäkligt snyggt men var väl lite där för jag valde en med arabiska siffror, något mer unik och ett rejält spel i tavlan.. blir snyggt när solen kommer i vårFör mig har DJ blivit synonymt med stick dial, men den tavlan var ju ett klart roligt alternativt! Såg sjukt ”sportigt” ut! Gillar!
Ja det tycker jag också, man ser stick dials överallt vilket också är jäkligt snyggt men var väl lite där för jag valde en med arabiska siffror, något mer unik och ett rejält spel i tavlan.. blir snyggt när solen kommer i vår
Jag tror inte jag vågar nato men ett snyggt läder kanske åker påTror jag absolut! Mkt liv i tavlan även på dina bilder.
Kanske till och med klarar av ett natoband - med risk för att svära i kyrkan
Tror jag absolut! Mkt liv i tavlan även på dina bilder.
Kanske till och med klarar av ett natoband - med risk för att svära i kyrkan
Jag tror inte jag vågar nato men ett snyggt läder kanske åker på
Skyll på vad du vill....så länge vi slipper se nato på en DJKände sekunden jag skrev att jag gått på tok för långt.... kan/får jag skylla på ett för stort glögg intag?
Var det "årets glögg" så kan jag förstå den mår man inte bra av..Kände sekunden jag skrev att jag gått på tok för långt.... kan/får jag skylla på ett för stort glögg intag?
Var det "årets glögg" så kan jag förstå den mår man inte bra av..
Pris? Snuskigt snyggt16014 med ny tavla
Tack samma som för stick dial tror jag, runt 5. Kul med lite annorlunda modellPris? Snuskigt snyggt
Nej, du kan byta bäst du vill och det kommer inte påverka garantin.Finns så många snygga tavlor och man blir ju sugen på att testa (även om jag tycker att den blå stickdial tavlan är snyggast) tänkte att det kan vara snyggt att testa den silvriga eller vita till sommaren. Nu till min fråga, häver man garantin om man byter tavlan? (hos AD förstås)
Tack för ett riktigt jävla snabbt svar!Nej, du kan byta bäst du vill och det kommer inte påverka garantin.
Supersnygg! Hoppas du kommer att gilla den. Kul att du gick på det spåret! Och detsamma, god jul alla!God Jul i stugan önskar 16014
Supersnygg! Hoppas du kommer att gilla den. Kul att du gick på det spåret! Och detsamma, god jul alla!