Shit, undrar dock hur kan lyckas slarva bort certet på en klocka från 20182018.....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Shit, undrar dock hur kan lyckas slarva bort certet på en klocka från 20182018.....
Det går definitivt att diskutera. Tycker priset kompenserar upp de heheShit, undrar dock hur kan lyckas slarva bort certet på en klocka från 2018
Var det bara certet som var borta eller gällde det alla tillbehör?Det går definitivt att diskutera. Tycker priset kompenserar upp de hehe
Vad det stod i texten bara certVar det bara certet som var borta eller gällde det alla tillbehör?
Ah, sorry. Fick för mig det var du som köpte klockan.Vad det stod i texten bara cert
Bra fråga. Har i alla fall intalat mig själv och frugan att mitt maniska klockletande ska "upphöra" i och med en Datejust.Grattis, hur länge ska du vara OWG?
Ja, det var den.Grattis. Du klippte den före mig. (Om det var blocketannonsen du handlade) .. galet pris
Allt verkar enligt min mening vara i sin ordning med äkthetsintyg och garanti från Italiensk handlare på Chrono24.Räcker väl med OT nu, kan bara konstatera:
-Grattis till en trevlig klocka!
-Ännu större grattis till årets klipp (redan 2a januari).
-Några varningsklockor ringer ändå hos mig iallafall.
Om jag får spekulera: Ifall de uppdaterar den i stål till nya urverket så lär ”hidden clasp” ryka och därmed matcha TT-varianten.Hur går spekulationerna kring datejust 36 inför Basel? Nytt uppdaterat urverk men inte skippar de hidden clasp?
Får hålla tummarna att det inte blir såOm jag får spekulera: Ifall de uppdaterar den i stål till nya urverket så lär ”hidden clasp” ryka och därmed matcha TT-varianten.
Har svårt att se att Rolex skulle göra uppdateringarna i stålvarianten annorlunda mot TT-modellerna!Hur går spekulationerna kring datejust 36 inför Basel? Nytt uppdaterat urverk men inte skippar de hidden clasp?
Var väl lite slimmare case också på TT?Har svårt att se att Rolex skulle göra uppdateringarna i stålvarianten annorlunda mot TT-modellerna!
Nya urverket är en tumme upp, claspen och större index är en stor tumme ner tyvärr..
YepVar väl lite slimmare case också på TT?
Lite smalare och något skarpare konturer.Var väl lite slimmare case också på TT?
Håller med. Dock värdelöst om hidden clasp försvinner. Också intresserad av jämförelsebilder om någon ligger inne på.Slimmare case är också en tumme upp!
Finns det någon jämförelsebild på detta?
Saknar inte easylink på min DJ, hellre en symmetrisk länk. En nätt klocka på 36mm bärs i min mening bekvämast lite lätt slappt så det finns utrymme för varma dagar.Är jag den enda som gillar easylink? Visst är det snyggare med hidden clasp, men jag gillar att kunna justera länken on the fly. Tycker den ser lite mer maskulin ut med nya låset också.
När du hittat rätt size är det få länkar som slår denna, utseendet väger upp microjusteringen alla dagar för migÄr jag den enda som gillar easylink? Visst är det snyggare med hidden clasp, men jag gillar att kunna justera länken on the fly. Tycker den ser lite mer maskulin ut med nya låset också.
Hittar du inte rätt size med vanliga länkarna köper du xl-länkbit bara, håller med dig heltNär du hittat rätt size är det få länkar som slår denna, utseendet väger upp microjusteringen alla dagar för mig
Slimmare case är också en tumme upp!
Finns det någon jämförelsebild på detta?
ouch...not good
Wow, caset är riktigt bra!!
Du kommer nog inte kunna byta länk. Kolla ändlänkarnas utformningWow, caset är riktigt bra!!
Får väl bli en franken med det nya caset, stick-dial från nuvarande generation samt superjubileet för den ultimata datejusten
Tror precis som du att det blir samma case, nya verket, biffigare index och easylink clasp som TT-modellerna. De större indexen är praktiskt men inget vidare snyggt till sådana eleganta bandhorn. Nästan blä. Lite väl långa och täcker tavlan onödigt mycket. Nya claspen har jag inget emot för då kan man justera on the fly vilket lämpar sig bra för varma dagar sen är det en fråga om det estetiska jämtemot hidden clasp. Verkar som att glasringen är lite mindre i dimensionen för att smälta ihop med caset precis som på en 5-siffrig. Hoppas dock att den är lite tunnare än på 116200. Ser bra ut på bild men i verkligheten kanske en annan....Har svårt att se att Rolex skulle göra uppdateringarna i stålvarianten annorlunda mot TT-modellerna!
Nya urverket är en tumme upp, claspen och större index är en stor tumme ner tyvärr..