• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Datejust och Date tråden

Whale

Cartier
2-Faktor
Tack, känns väldigt svårt dock. Känns som om man får betala nästan 5 extra för svart urtavla
 

Lyden

Panerai
2527F33C-E4B2-44F7-8CEA-72A7ECFB2297.jpeg
 

Rootbjörn

Panerai
2-Faktor
Hittat en 116234 från 05 med superjubilee. Fanns det orginal på den redan då eller är den eftermonterad ?
mvh
 

hejsam

Patek
2-Faktor
Skulle vilja ha superjubilee till denna men frågan är om det är värt att köpa nytt hos AD:hungover:
FD827A12-A8A7-4F9A-90DB-F96B97CB875B.jpeg
Känns tyvärr svårhittad begagnad till vettiga priser, har ju legat köpesannonser här på forumet i typ 1 halvår.
Är inte så farligt saftig hos AD, 14700kr sist jag kollade så det kan vara värt det :)
 
  • Like
Reactions: Bas

Bas

Patek
Känns tyvärr svårhittad begagnad till vettiga priser, har ju legat köpesannonser här på forumet i typ 1 halvår.
Är inte så farligt saftig hos AD, 14700kr sist jag kollade så det kan vara värt det :)
Det tråkiga är att jag hade ett superjubilee på den men bytte bort det mot oyster haha.
Ja begagnade superjubilee till rimligt pris är nog omöjligt idag :(
 
Topp