Lyden
Silver
Vilket pris hade du värderat den till? 45 T?
Hade jag varit ute efter just den modellen och fullset så hade jag betalat 40-45 inkl frakt, samt fått 12 månaders garanti.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vilket pris hade du värderat den till? 45 T?
Nu har jag inte järnkoll på just den där varianten, men generellt brukar det inte vara några problem att komma ner 10% på C24 för vanliga modeller. Ibland får man vara beredd att göra upp utanför c24 för komma ner i pris.Tack, känns väldigt svårt dock. Känns som om man får betala nästan 5 extra för svart urtavla
Ghosting..
Grattis, ser skarp ut!Ny på handleden...
Hos AD skulle jag säga att chansen är 0,0000.Hej!
Finns det nån möjlighet till prutmån på dj41 och op 39 hos svensk ad i dagens läge?
116234 har alltid haft SJ.Hittat en 116234 från 05 med superjubilee. Fanns det orginal på den redan då eller är den eftermonterad ?
mvh
Tack116234 har alltid haft SJ.
Vi köpte en ny dj41 och en pre-own för två veckor sedan utan prutmån. På TT gick det att få några procentHej!
Finns det nån möjlighet till prutmån på dj41 och op 39 hos svensk ad i dagens läge?
Känns tyvärr svårhittad begagnad till vettiga priser, har ju legat köpesannonser här på forumet i typ 1 halvår.Skulle vilja ha superjubilee till denna men frågan är om det är värt att köpa nytt hos AD
Det tråkiga är att jag hade ett superjubilee på den men bytte bort det mot oyster haha.Känns tyvärr svårhittad begagnad till vettiga priser, har ju legat köpesannonser här på forumet i typ 1 halvår.
Är inte så farligt saftig hos AD, 14700kr sist jag kollade så det kan vara värt det
Det tråkiga är att jag hade ett superjubilee på den men bytte bort det mot oyster haha.
Ja begagnade superjubilee till rimligt pris är nog omöjligt idag
Den är fin! Stoppa i en diamanttavla och när du tröttnat så tar jag den!Dubbelposter denna skönhet som kommer tillbaka om och om och om igen...
Då är jag rädd att du får vänta!?! Dia är inget jag jag är sugen på dirket...men man vet juh aldrig.Den är fin! Stoppa i en diamanttavla och när du tröttnat så tar jag den!
Femsiffriga DJ är för jäkla bra i alla kombinationer; slät glasring, räfflad, oyster, jubilee.
Haha, den som väntar på något gott...Då är jag rädd att du får vänta!?! Dia är inget jag jag är sugen på dirket...men man vet juh aldrig.