Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja exakt! Denna klocka alltså..Denna klocka alltså...
Ja exakt! Denna klocka alltså..
Jäklar!1603 från ca. 1973 med Sigma-dial och open 6/9
Omg riktigt snyggt1603 från ca. 1973 med Sigma-dial och open 6/9
Hej,
Är småsugen på denna klocka och vill ha Eran feedback på den, köpa eller inte och till vilket pris?
Årgang 1977
Ref: 1803
Kassemateriale: Guld
Lænke: Guld
Urværk: Automatisk m. 48 timers gangreserve
Box: Original box medfølger
Papir : Originalt certifikat medfølger + service
Stand: Rigtig flot (kig på billeder)
Diameter: 36 mm
Uret er lige blevet serviceret og alt er som det skal være.
TackTror du kan få ett bättre svar i:
https://klocksnack.se/threads/day-date-tråden.16361/
Skönt rasslig länk!Date 1505 bezel i18k(?) på orginal länk USA (14k trim)
Usa länkarna brukar väl vara så- från 60taletSkönt rasslig länk!
Roulette på den också väl?Dubbelpost utav en klocka jag aldrig trodde att jag skulle äga. För liten, för tråkig, för steril tavla, Jubilee o slät ring - egentligen allt fel; men jag fastnade direkt vid skyltfönstret hos ADn och blev störtkär och knep den på plats. Klockfördommar är alltså en grej tydligen. För jag är sjukt nöjd med denna och allt känns bara så rätt.
Kul! Den ser man inte ofta!Dubbelpost utav en klocka jag aldrig trodde att jag skulle äga. För liten, för tråkig, för steril tavla, Jubilee o slät ring - egentligen allt fel; men jag fastnade direkt vid skyltfönstret hos ADn och blev störtkär och knep den på plats. Klockfördommar är alltså en grej tydligen. För jag är sjukt nöjd med denna och allt känns bara så rätt.
Japp, en glad överraskning som jag upptäckte efter köpetRoulette på den också väl?
Ja! Visst är den bra! Min säger hej!Dubbelpost utav en klocka jag aldrig trodde att jag skulle äga. För liten, för tråkig, för steril tavla, Jubilee o slät ring - egentligen allt fel; men jag fastnade direkt vid skyltfönstret hos ADn och blev störtkär och knep den på plats. Klockfördommar är alltså en grej tydligen. För jag är sjukt nöjd med denna och allt känns bara så rätt.
Krispigt med vit tavla, grattis!Dubbelpost utav en klocka jag aldrig trodde att jag skulle äga. För liten, för tråkig, för steril tavla, Jubilee o slät ring - egentligen allt fel; men jag fastnade direkt vid skyltfönstret hos ADn och blev störtkär och knep den på plats. Klockfördommar är alltså en grej tydligen. För jag är sjukt nöjd med denna och allt känns bara så rätt.
Snyggt! Silvertavla eller champagne?
Superfin! Älskar den vita tavlan!Dubbelpost utav en klocka jag aldrig trodde att jag skulle äga. För liten, för tråkig, för steril tavla, Jubilee o slät ring - egentligen allt fel; men jag fastnade direkt vid skyltfönstret hos ADn och blev störtkär och knep den på plats. Klockfördommar är alltså en grej tydligen. För jag är sjukt nöjd med denna och allt känns bara så rätt.
Tack! Det är en silvertavla. Jag blev helt tokig i tavlan när jag såg den på Hodinkees youtube-kanalSnyggt! Silvertavla eller champagne?
Tack för klippet! Är ute efter att skifta tavla under vår/sommar till en ljusare tavla (har den blå idag).Tack! Det är en silvertavla. Jag blev helt tokig i tavlan när jag såg den på Hodinkees youtube-kanal
Ja, jag stod mellan denna och den vita tavlan. Gillar verkligen roulettedatumskivan. Men valde till slut silver när jag såg klippet ovanTack för klippet! Är ute efter att skifta tavla under vår/sommar till en ljusare tavla (har den blå idag).
Är också ett fan av roulette skivan. Hade dock gärna sett att det var rött datum varje dagJa, jag stod mellan denna och den vita tavlan. Gillar verkligen roulettedatumskivan. Men valde till slut silver när jag såg klippet ovan