adress
Friends of KS
Skitsnygg på ren svenska. Tar hellre den än DD. En smaksak naturligtvis. Lev gott med den.Glömde bilden så klart!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Skitsnygg på ren svenska. Tar hellre den än DD. En smaksak naturligtvis. Lev gott med den.Glömde bilden så klart!
Grymt stilig!Glömde bilden så klart!
Skitsnygg på ren svenska. Tar hellre den än DD. En smaksak naturligtvis. Lev gott med den.
Hade en 1603 flera år och det funkade fint på min 18cm armEn fråga till alla DJ-älskare, hur tycker ni det funkar att använda den som vardagsklocka? Tänker på storleken, om den känns för liten eller om det bara handlar om att vänja sig Främst intresserad av dom som har det nya chassit+länk.
En fråga till alla DJ-älskare, hur tycker ni det funkar att använda den som vardagsklocka? Tänker på storleken, om den känns för liten eller om det bara handlar om att vänja sig Främst intresserad av dom som har det nya chassit+länk.
Jag använder bara DJ nuförtiden, 116200 eller 1601. 116200 är badvänlig så det är en perfekt vardagsklocka. Skulle nog säga att 116200 får mest handledstid och jag tycker inte att den är för liten. Min handled är dock 16 cm...
Jämförelsebild:
Mycket snyggt Ernesto!
Jag använder bara DJ nuförtiden, 116200 eller 1601. 116200 är badvänlig så det är en perfekt vardagsklocka. Skulle nog säga att 116200 får mest handledstid och jag tycker inte att den är för liten. Min handled är dock 16 cm...
Jämförelsebild 2015 vs 1964:
Okej! Har inte heller dom kraftigaste handlederna, så det kan nog funka Då återstår bara frågan om man ska ha blå eller vit tavla!
Du har förövrigt en riktigt cool kombo gillar jubilee+slät ring!
Stort tack!
Jag har haft blå tavla på andra klockor förut, tycker inte att det funkar till alla kläder... Men har du minst en till klocka skulle jag valt blå. Annars vit! Satsa på roulettedatum så får du en "ny" klocka varje dag
Blått är dock jäkligt salt:
Här är alla tavlor du kan välja mellan:
Tack för inputen, har tänkt i samma banor! Vitt funkar nog till väldigt mycket mer och då är ju det ett bättre alternativ iom att jag nästan kommer vara en owg!
Du verkar ha haft båda länkarna, vilken av dom föredrar du? Jubilee vs oyster!
Okej! Det är alldeles för många val när det gäller DJ måste jag säga Vi får se vart det bär av! Är det från 2007 dom har easylink eller?Skulle det vara så att du tröttnar på tavlan har du massvis av val för ca 5k att byta till. Tavla, visare och byte ingår hos AD!
Tyvärr aldrig ägt nya Oystern men givetvis provat x antal gånger. De moderna är enligt mig inte sköna alls, fick en svag känsla av klaustrofobi. Vill ändå ha en... De kanske ger med sig vid användning? Gillar utseendet mer på Jubilee samtidigt som länken är mer följsam. Oyster till nya DJ har däremot Easylink som kan vara skönt att ha när värmen kommer.
Jubilee vinner dock i mina ögon. Just därför som jag har det på mina DJ!
Okej! Det är alldeles för många val när det gäller DJ måste jag säga Vi får se vart det bär av! Är det från 2007 dom har easylink eller?
Snygg!Stort tack!
Jag har haft blå tavla på andra klockor förut, tycker inte att det funkar till alla kläder... Men har du minst en till klocka skulle jag valt blå. Annars vit! Satsa på roulettedatum så får du en "ny" klocka varje dag
Blått är dock jäkligt salt:
Här är alla tavlor du kan välja mellan:
Det går inte, man blir tvungen att köpa minst en till.Den här tråden är inte bra för mina nerver, jag vet att jag vill ha en Datejust 16233 TT med jubilee men när jag spanar här så finns det alldeles för många snygga kombinationer gällande urtavlor, ringar mm. Hur ska jag nånsin kunna bestämma mig...
Kul att du hittade hem till sist, verkar vara en stabil kombination.Jag använder bara DJ nuförtiden, 116200 eller 1601. 116200 är badvänlig så det är en perfekt vardagsklocka. Skulle nog säga att 116200 får mest handledstid och jag tycker inte att den är för liten. Min handled är dock 16 cm...
Jämförelsebild 2015 vs 1964:
Kul att du hittade hem till sist, verkar vara en stabil kombination.
Vad är det för fel på svart tavla?
Tudor minisub?Tack Jabla! Känns riktigt bra. Dyker upp en till idag, inte en DJ men nog är den "jag" lika mycket som DJ
Tudor minisub?
Tror den åker på fredagJag har inte riktigt släppt den där än Pelarn...