• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Datejust och Date tråden

Har inte tröttnat på Tapestryn

9E9CD561-72E3-4D88-8FD1-40E21ECF0033.jpeg

En fröjd för ögat! En så fin samling som kompletterar varandra. Själv går jag i väntans tider för leverans av en nästan likadan DJ 41, blå urtavla utan is. Ref 126334

Nice, skulle egentligen vilja ha en sån istället för 126300! Tycker 41an är bättre med wg-ring! Jubbe på din också?

Nice, skulle egentligen vilja ha en sån istället för 126300! Tycker 41an är bättre med wg-ring! Jubbe på din också?
Japp, jubbe på min också. Ser att du också diggar jubbe på dina tre rollar :) Jag tänkte först köra på en slät ring stål/stål DJ 41 men fick en deal på wg-ring så jag slog till. Sen gäller det att ge sjutton i att gå och putsa på wg-ringen för mycket för jag vill behålla de knivskarpa linjerna. Din 126300 är jäkla fin också!

Tillbaka
Topp