Behöva stå med mössan i hand för att få stå på kö för en DJ. Nu har det gått för långt.Räkna med kötid att ens få ut en. Och ”bästa pris” kan du glömma. Det blir listpris om du har tur att hitta någon AD, som skriver upp dig på kö.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Behöva stå med mössan i hand för att få stå på kö för en DJ. Nu har det gått för långt.Räkna med kötid att ens få ut en. Och ”bästa pris” kan du glömma. Det blir listpris om du har tur att hitta någon AD, som skriver upp dig på kö.
Tack för färsk info. Helt tomt även på DJ...Ska du köpa på schipol finns det risk att du måste köpa många flygbiljetter. Var där för två veckor sedan samt i början av denna veckan helt tomt på Rolex förutom några mindre dam modeller båda gångerna.
Den Dj som enligt mig håller längst utan att tröttna inte för mycket, inte för lite.. perfekt!Kliver äntligen in i den här tråden med lite nytt för dagen. Har läääänge vart sugen på att testa DJ. 116200 fick det bli
Grym, hade varit rikigt mumsig på en guld jubilee. Men antar att de kostar mer än klockan typ?Nyförälskelsen fortsätter
Hade varit grymt med ett Jubilee på denna. Som du säger dom är dyra. Är även ganska svåra att hitta. Men jakten har börjatGrym, hade varit rikigt mumsig på en guld jubilee. Men antar att de kostar mer än klockan typ?
https://www.ebay.com/itm/Vintage-Or...D-Jubilee-bracelet-for-DateJust-/202715535991Hade varit grymt med ett Jubilee på denna. Som du säger dom är dyra. Är även ganska svåra att hitta. Men jakten har börjat
Det var både dyrt och gammalt
Precis vad jag tänkte också, sjuka priser på dessa länkar.Det var både dyrt och gammalt
Blir med hidden clasp om jag köper till denna. Var det på dessa 5-siffriga redan på den tiden när det var helguld
Tror det är ref 8386Precis vad jag tänkte också, sjuka priser på dessa länkar.
Jaså, de hade hidden clasp på 5-siffriga. Vad är det för ref på de länkarna?
Var inne på krons igår. Enligt killen som jobbade var det enbart kö på 41mm.Behöva stå med mössan i hand för att få stå på kö för en DJ. Nu har det gått för långt.
Det är en blank yta som sitter utsatt. Den blir repig och det kommer att synas.Ni med smooth bezel, hur pass känslig är den när det kommer till hairlines? Jag är känslig för bezels som i vissa ljus är täckta i hairlines trots varsamt bärande. Jag har bara erfarenhet av räfflad där man slipper tänka på det helt.
Vad jag misstänkte. Trist! Den faller bort på detDet är en blank yta som sitter utsatt. Den blir repig och det kommer att synas.
Ähh, det beror helt på hur varsam man är med klockan... jag säger kör!Det är en blank yta som sitter utsatt. Den blir repig och det kommer att synas.
Det finns ingen klocka du kan undkomma det, om den inte ligger på banken. Köp!Vad jag misstänkte. Trist! Den faller bort på det
ngn som rockar dj 36mm med 17.5-18cm handled? elle är det 41mm som gäller?
36!ngn som rockar dj 36mm med 17.5-18cm handled? elle är det 41mm som gäller?
Jag tycker att DJ 41 ser helt off ut i proportionerna. Har man grova handleder och tycker att 36mm blir för litet så finns det andra modeller att välja på som ser bättre ut....ngn som rockar dj 36mm med 17.5-18cm handled? elle är det 41mm som gäller?
36! Har nästan 20cm och 36 is the way to go när det gäller DJ!ngn som rockar dj 36mm med 17.5-18cm handled? elle är det 41mm som gäller?