joakimlundberg
Basic
som fanJubilee är fint de
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
som fanJubilee är fint de
Wow , hoppas å tror att ni kommer bra överensFick hem denna 116138 idag. Ska bli kul att se om vi kommer överens
Riktigt fin! Grattis!Fick hem ett paket strax innan helgen, min allra första!
Oja riktigt fintJubilee är fint de
Ser rätt stor ut men närbilden kan ju ljuga. Omkrets på armen?Kortade länken idag så nu sitter den perfekt. Nymans krävde cert, vilket jag inte har, och 500 kr så gick till Rob Engström där det gick lite smidigare
Kortade länken idag så nu sitter den perfekt. Nymans krävde cert, vilket jag inte har, och 500 kr så gick till Rob Engström där det gick lite smidigare
Fånigt. Fick du någon förklaring? Kan förstå med nya ur men en vintage...Kortade länken idag så nu sitter den perfekt. Nymans krävde cert, vilket jag inte har, och 500 kr så gick till Rob Engström där det gick lite smidigare
De menade på att det var en ”stenhård policy” som införts. Klockan är 40 år gammal så ingen direkt självklarhet att cert finns kvar. Tycker även att det är rätt saftigt att ta 500 kr betalt. Men Rob löste det som sagt väldigt smidigt och billigare.Fånigt. Fick du någon förklaring? Kan förstå med nya ur men en vintage...
Låter otroligt löjligt. De är alltså villiga att ta in vintage (och nya för den delen) utan cert för service, men att korta länk skulle kräva cert? Ser inte det logiska.Kortade länken idag så nu sitter den perfekt. Nymans krävde cert, vilket jag inte har, och 500 kr så gick till Rob Engström där det gick lite smidigare
Stämmer detta @Nymans Ur 1851 ?Låter otroligt löjligt. De är alltså villiga att ta in vintage (och nya för den delen) utan cert för service, men att korta länk skulle kräva cert? Ser inte det logiska.
Hundring? Är inte det för Seiko förövrigt?Någon som vet vad det kostar att köpa en ny länkbitar till superjubilee ?
En XL-bit (1,25) kostade strax över 1000-lappen när jag köpte, gissar att en vanlig bit kostar en bit under 1000-lappen då!Någon som vet vad det kostar att köpa en ny länkbitar till superjubilee ?
Vad menar du med Seiko?Hundring? Är inte det för Seiko förövrigt?
Snabb sökning gav som första svar att det är en Seiko Länk spännande nog. Vet ej om Rolex Super Jubeliee egentligen heter något annat?Vad menar du med Seiko?
Nope. Rolex vara före SeikoSnabb sökning gav som första svar att det är en Seiko Länk spännande nog. Vet ej om Rolex Super Jubeliee egentligen heter något annat?
63600 är ref-nummer på superjubileet med dolt låsSnabb sökning gav som första svar att det är en Seiko Länk spännande nog. Vet ej om Rolex Super Jubeliee egentligen heter något annat?
Hej ska förmodligen köpa min första Rolex Datejust 126334 med Rhodium tavlan med jubilee länk.
Är det ett bra köp och kommer klockan stiga i värde?
Det är ett bra köp om du gillar klockan. Tycker den nya boetten är ett lyft. Den är ganska stor dock, för klockmodellen. Det är säkrare att köpa sportrolex om du är ute efter en investering. Datejust brukar vanligen inte stiga i värde efter ett nyköp.Hej ska förmodligen köpa min första Rolex Datejust 126334 med Rhodium tavlan med jubilee länk.
Om det är ett bra köp eller inte vet endast du själv. Kvalitetsmässigt är det ju inget som helst fel på den, eller någon annan Rolex för den delen. Men kan du inte ta att den förlorar värde jmf med inköpspriset så bör du ta dig en rejäl funderare om det verkligen är ett köpt du bör göra. Förbered för det värsta men hoppas på det bästa.Hej ska förmodligen köpa min första Rolex Datejust 126334 med Rhodium tavlan med jubilee länk.
Hej ska förmodligen köpa min första Rolex Datejust 126334 med Rhodium tavlan med jubilee länk.
Listpris 92 000.I dagsläget så säljs den inte över listpriset.
Listpris 92 000.
LW har sålt för 115-120.
Det är ca 2 års väntetid för rhodium tavlan.
Billigast på chrono24 105 000.
mycket trevlig, hur känns den, har du testat DD, isf hur är skillnaden?Fick hem denna 116138 idag. Ska bli kul att se om vi kommer överens