agentcrush
Basic
Jag tänker lika som du. Kommer den där lågkonjunkturen det talats om finns det mycket som talar för att galenskapen avtar. Däremot behöver ju inte listpriserna sjunka eftersom Rolex styr över tillgången.Vad tror du panelen om prisutvecklingen på en 126200 (svart eller silver) framåt egentligen? Nu är ju rolexpriser en jäkligt tröttsam fråga men jag frågar inte för att spekulera utan snarare slippa betala mer än DJn kostar nu. Jag hade egentligen tänkt avvakta några år o köpa med koppling till en sak som inträffar om kanske fem år. Samtidigt blir man ju trött om klockfan då sprungit iväg på samma sätt som sportvarianterna gjort o då borde man ju köpa nu istället. Det handlar alltså inte om att tjäna flis på dinkan för detta blir en keeper oavsett när det blir aktuellt. Fram till nu har jag varit rätt säker på att det snarare kommer lugna sig med lågkonjunktur och att DJn inte skulle svepas med...
Själv har jag inte budgeten att köpa nu, utan planerar att ha det lagom till min grej sker om fem år, och tänker verkligen inte låna pengar för klockor. Men om du har budgeten idag så är det säkert ingen dum idé att köa/köpa precis den du vill ha redan nu tänker jag.