Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag har också glott, på din annons . Tog dock aldrig mod till mig.Sitter och glor!
Du borde! Den är förjäkla fin. Ligger ute igen men är inte så aktiv med annonsen, ska ut på Chrono24 när jag får tid. Däremot kommer den med en Jubilee-länk också, en am-variant med 10k rent guld (inte en vanlig skranglig Kina-länk alltså).Jag har också glott, på din annons . Tog dock aldrig mod till mig.
När jag var nere i Stockholm så var jag in på alla Rolex AD:s, granted att de fått leverans samma dag men det fanns en hel del DJ 41, både stål och vitguldsring sittandes i montrarna. Går man in rätt dag så är det nog ingen väntetid så länge man inte beställer en specifik tavla!
Fråga om storlek!
Jag har sneglat på en ny datejust och tidigare haft 1601. Nu tror jag att jag vill ha en modern. Slät ring med jubile är den kombon som faller mig i smaken, färg på tavla återstår att se.
Jag testade både den nya modellen i 36mm och 41mm (enbart kort på 41an med fel länk då dom inte hade rätt kombo i butik). Jag upplevde 36 som för liten (dumt nog har jag ingen bild) men 41an kändes helt ok. Dock är jag ovan med en så ”stor” klocka då jag till vardags bär en Omega Speedmaster 60th anniversary som är 38mm.
Vad tycker ni om nedan storlek?
41:an sitter som en smäck på dig. Om du vill ha smakråd: vitguldsringen alla dagar i veckan.Det lutar åt 41mm . Nu är det svårt beslut med räfflad eller slät ring. Slät upplevs bättre irl men räfflad på bild. Ska prova lite fler gånger innan beslut tas. Tavla lutar åt svart eller dark rhodium
41:an sitter som en smäck på dig. Om du vill ha smakråd: vitguldsringen alla dagar i veckan.
Jag har räfflad och skulle definitivt rekommendera det i alla lägen! Lägger till extra personlighet i klockan!
Riktigt fin!Kan bara instämma
Det lutar åt 41mm . Nu är det svårt beslut med räfflad eller slät ring. Slät upplevs bättre irl men räfflad på bild. Ska prova lite fler gånger innan beslut tas. Tavla lutar åt svart eller dark rhodium
Det lutar åt 41mm . Nu är det svårt beslut med räfflad eller slät ring. Slät upplevs bättre irl men räfflad på bild. Ska prova lite fler gånger innan beslut tas. Tavla lutar åt svart eller dark rhodium
Grattis, bra val!Tack för er respons! Valet föll på en svart av anledning att Dark Rhodium upplevs för ”silvrig” i vissa ljus. Svart kompletterar andra klockor mycket bra. Men ett helt klart svårt val!
Kul att va i gruppen igen!
Var inne på svart tavla innan jag såg dem live. Händer ganska mycket i Dark Rhodium-tavlan beroende på ljus
Dock svårt val! Silver och blå är också sjukt snygga.
Sitter som en smäck! Tycker att den glänser en grå ton även i svartTack för er respons! Valet föll på en svart av anledning att Dark Rhodium upplevs för ”silvrig” i vissa ljus. Svart kompletterar andra klockor mycket bra. Men ett helt klart svårt val!
Är det Rhodium tavla eller silver?Normalt är det frun som lägger beslag på denna, men idag hann jag först.
Sitter som en smäck! Tycker att den glänser en grå ton även i svart
SilverÄr det Rhodium tavla eller silver?
Snyggt, Grattis! Dark Rhodium och svart är väldigt lika. Kan vara svårt att se skillnad ibland Den svarta är lite mörkare helt enkelt.Tack för er respons! Valet föll på en svart av anledning att Dark Rhodium upplevs för ”silvrig” i vissa ljus. Svart kompletterar andra klockor mycket bra. Men ett helt klart svårt val!
Med en vacker DJ, snyggtDet heter juh ”ont ska med ont fördrivas” men i dag kör vi ”ont (förkylning) ska med GOTT fördrivas”
Tack för er respons! Valet föll på en svart av anledning att Dark Rhodium upplevs för ”silvrig” i vissa ljus. Svart kompletterar andra klockor mycket bra. Men ett helt klart svårt val!