Den bör finnas kvar, känns som att flera ADs i Stockholm har fått leveranser men tyvärr så är det så att velar man allt för länge försvinner de...Ja, ångrar lite nu att jag lämna den tillgänglig för någon annan att haffa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den bör finnas kvar, känns som att flera ADs i Stockholm har fått leveranser men tyvärr så är det så att velar man allt för länge försvinner de...Ja, ångrar lite nu att jag lämna den tillgänglig för någon annan att haffa
Tack, hos en gammal uris som tidigare varit Rolex AD.Mycket fin! Var fick du tag på den tavlan?
Grattis!. Den är grymt fin med en underbar tavlaHämtade upp denna sent ikväll, komplett med alla tillbehör.
16233 i ett fantastiskt fint skick.
Svårt att inte titta ner på handleden under bilfärden hem.
Tack! Det blir verkligen något helt annat att se den live, leker fint i solljusetGrattis!. Den är grymt fin med en underbar tavla
Hämtade upp denna sent ikväll, komplett med alla tillbehör.
Tack min vän!
Grattis till en grym pjäs! Har själv haft 3 st 16013 i den kombon.Hämtade upp denna sent ikväll, komplett med alla tillbehör.
Tack! Din svarta går inte heller av för hackor, riktigt fin!Grattis till en grym pjäs! Har själv haft 3 st 16013 i den kombon.
Grattis!! Bästa kombon på TT DatejustHämtade upp denna sent ikväll, komplett med alla tillbehör.
Tack! Din svarta går inte heller av för hackor, riktigt fin!
Nu är vi nere på detaljnivå, men i slutet störde jag mig något oerhört på att tavlan är så svårfotad/svårläst. "Vad står det?" fick jag ofta höra, och tittar man från vissa vinklar får man anstränga sig för att se Rolex-loggan. Man vill ju skryta liksom!Tack! Det blir verkligen något helt annat att se den live, leker fint i solljuset
Extrakt från mitt arkivTack! Det blir verkligen något helt annat att se den live, leker fint i solljuset
Haha, bara till att sälja..Nu är vi nere på detaljnivå, men i slutet störde jag mig något oerhört på att tavlan är så svårfotad/svårläst. "Vad står det?" fick jag ofta höra, och tittar man från vissa vinklar får man anstränga sig för att se Rolex-loggan. Man vill ju skryta liksom!
Visst är det väl så att det triggar en när man kan avläsa Rolex tydligt.Nu är vi nere på detaljnivå, men i slutet störde jag mig något oerhört på att tavlan är så svårfotad/svårläst. "Vad står det?" fick jag ofta höra, och tittar man från vissa vinklar får man anstränga sig för att se Rolex-loggan. Man vill ju skryta liksom!
Hahahaha, fan va bra! Var är buy now-knappen?Visst är det väl så att det triggar en när man kan avläsa Rolex tydligt.
Lösning?-komplettering av ytterligare ädelmetaller
Du tar ju snygga bilder och älskar att fota, lovar att du inom EN månad kommer erkänna att jag har rätt!Haha, bara till att sälja..
Är väl det som är lite av tavlans förbannelse och styrka... Linjerna hjälper inte direkt till lättlästhetenNu är vi nere på detaljnivå, men i slutet störde jag mig något oerhört på att tavlan är så svårfotad/svårläst. "Vad står det?" fick jag ofta höra, och tittar man från vissa vinklar får man anstränga sig för att se Rolex-loggan. Man vill ju skryta liksom!
Vet ni om den silvriga tapestry-tavlan på 16014 upplevs likadant?Är väl det som är lite av tavlans förbannelse och styrka... Linjerna hjälper inte direkt till lättlästheten
Den du antagligen menar har svart text på ljus botten så den är väl något bättre (även den mörkgrå tapestry har vit text och något högre läsbarhet). Den svarta och guldfärgade är svårare och av någon anledning verkar texten på dessa "slitas" fortare, tycker jag. Svårast är nog den svarta "jubilee"-tavlan, där man valt en väldigt mörk guldfärg på svart texturerad bakgrund. När den blivit lite till åren måste man nästan vinkla den i ett visst ljus för att se loggan tydligt. Snygg tavla dock!Vet ni om den silvriga tapestry-tavlan på 16014 upplevs likadant?