Chromalight i stället för SL.Smalare bandhorn och större index på den nya, ingen railroad innanför index. Nytt urverk med uppdaterad gångreserv. Hela länken är ny med nya ändlänkar som ej följer boetten. Glömde jag något?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Chromalight i stället för SL.Smalare bandhorn och större index på den nya, ingen railroad innanför index. Nytt urverk med uppdaterad gångreserv. Hela länken är ny med nya ändlänkar som ej följer boetten. Glömde jag något?
Helt rätt, jag har sparat allt jag kan en tid nu så min jakt börjar snartEn DD med Onyx hade varit något, känns som något jag vill testa.
Den som lever får se, kör med denna en stund till och ser hur det utvecklar sig
Den ska du givetvis passa vidare till sonenHelt rätt, jag har sparat allt jag kan en tid nu så min jakt börjar snart
Min TT kommer finnas i familjen för alltid (så länge jag lever iaf), den är utplockad dagen sonen föddes
Inga band på TT Datejust! Det enda som är värre är en Sub på läder...Tänkte köpa ett par band, vad tror ni skulle passa denna?
Är inne på grönt mocka, vad tror experterna om det?
Andra förslag?
Håller med till en viss del, förutom en del vintage TT kan fungera fint.Inga band på TT Datejust! Det enda som är värre är en Sub på läder...
Tycker allt beror på tavlanHåller med till en viss del, förutom en del vintage TT kan fungera fint.
Så illa alltså. Nja, det kan vara snyggt med rätt band men länken vinner alla dagar i veckan givetvis.Inga band på TT Datejust! Det enda som är värre är en Sub på läder...
Har man en fin TT fåååår man faktiskt dubbelposta. Sådetså!Så illa alltså. Nja, det kan vara snyggt med rätt band men länken vinner alla dagar i veckan givetvis.
Däremot håller jag med om sub på läder.
Och en bild såklart, dubbelpost men vad gör det.
Stämmer så bra så! Haft den i snart 1 år nuVisst är det där min gamla? Eller är jag ute och cyklar nu
Fin är den i vilket fall!
Om modellen du såg var en 31mm i stål med vitgulds krans så är det fortfarande 178274.Goddagens,
Har mest rört mig i Submariner och GMT kretsar när det gäller Rolex. Känner att jag behöver lite Datejust expertis, har nämligen sett en snygg datejust på Instagram som jag funderar på till min fru, frågade efter ref, och fick då som svar att den hette 178274, men sen ser jag liknande till försäljning som då har ref 1162xx, samt att om man väljer 31 mm och konfigurerar den på rolex sida så ska ref vara: 126274, blir minst sagt förvirrad Någon som kan hjälpa mig få lite klarhet, kanske är logiskt, men jag ser det inte
Det stämmer bra det, tack för infoOm modellen du såg var en 31mm i stål med vitgulds krans så är det fortfarande 178274.
Men kommer förmodligen uppdateras till 278274 under nästa år.
Den där skulle jag inte tacka nej till!
Blir inte mer american psycho än sådär
Ett litet blodstänk bara så är man hemma!Blir inte mer american psycho än sådär
Din TT är fantastisk. Om jag inte misstar mig så ser jag den dagligen på insta....
Tack, kul att höra.Din TT är fantastisk. Om jag inte misstar mig så ser jag den dagligen på insta....
TT har aldrig riktigt tilltalat mig, men din skapar habegär och jag börjar svänga
Enkelt, då är det bara 116234 att välja påTänkte att mitt nästa inköp nog blir en datejust men har verkligen inte koll på hur man ens ska börja söka i djungeln av ref nummer. Troligtvis en stål med vitguldsring på jubilee med hidden clasp. Tavla är inte så viktigt, men silver, svart eller blå troligtvis. Om ni har några ref nr som kan få mig att komma igång så hade det varit uppskattat.
Ska man va petig så sägs det att Bateman bar en 16013, men det kan ju bli svårt att bevisaBlir inte mer american psycho än sådär
Vi får mejla och fråga Bale!Ska man va petig så sägs det att Bateman bar en 16013, men det kan ju bli svårt att bevisa
Haha ja det var ju lätt, tack för hjälpenEnkelt, då är det bara 116234 att välja på
Haha, törs inte!Vi får mejla och fråga Bale!