Det är denna du ska ha.Jag måste ha stenar nu. Måste! Gärna svart eller blå tavla. Inte för att jag kommer använda den, men känner ändå att jag måste kunna bocka av den![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det är denna du ska ha.Jag måste ha stenar nu. Måste! Gärna svart eller blå tavla. Inte för att jag kommer använda den, men känner ändå att jag måste kunna bocka av den![]()
YES PLEASE! Eller denna, i princip orörd och ocirkulerad. Jubilee-länk som står rakt ut.Det är denna du ska ha.
![]()
Tuxedo är läckert, har haft två.Har ju en sånhär oxå, glömde nästan bort den under allt snack om guld...
![]()
Jäkla läckra när de kommer på! Särskilt med svart kostym. Kan det kanske vara, sålde du den till Gripenbro typ 2017?Tuxedo är läckert, har haft två.
Är det där min gamla kanske?
![]()
Nej den såldes till en annan medlem här, inte omöjligt ändå. Fin är denJäkla läckra när de kommer på! Särskilt med svart kostym. Kan det kanske vara, sålde du den till Gripenbro typ 2017?
Den högra är iaf min gamlaTuxedo är läckert, har haft två.
Är det där min gamla kanske?
![]()
Runt runt går dom små rackarnaDen högra är iaf min gamla![]()
Den där tavlan växer!
Ännu bättre udda dagar med rött datumDen där tavlan växer!
Det kan jag tänka mig!Ännu bättre udda dagar med rött datum![]()
Tack! Är väldigt nöjd med "full gold", även om jag sneglar lite på en svart tavla...Riktigt stiligt.
Inget är omöjligt. Men risken att de säger nej är stor. AD alltså.Hej,
Tänkte kolla om någon vet om man kan köpa superjubileelänk till datejust 41?
Beslutsångest?
Haha ok jag hann precis inte se denHahaha nej men den han tas bort av Tradera så skämtet blev inte så roligt.![]()
En riktigt dålig fake med diatavla och president på en DJ.Haha ok jag hann precis inte se den
Gaah tröttsamtEn riktigt dålig fake med diatavla och president på en DJ.
Min gissning är:Varför säljs inte denna? Är inte det ett schysst pris? Är det den halvtrista tavlan?
Ny Rolex Datejust 116200, 55 tkr
https://klocksnack.se/threads/ny-rolex-datejust-116200.117436/
Schysst pris, absolut!Varför säljs inte denna? Är inte det ett schysst pris? Är det den halvtrista tavlan?
Varför säljs inte denna? Är inte det ett schysst pris? Är det den halvtrista tavlan?
Håller helt med, väldigt konkurans utsatt segment.Den var nere på 50k innan.
Fortfarande inte såld.
Jag tror, som föregående talar nämnt, att kombinationen inte tilltalar majoriteten.