Otroligt, får idag hem precis ett likadant och har suttit och undrat om det kan passa till DJ. Kanske inte till TT men värt ett försök, annars kör jag den på SD
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Otroligt, får idag hem precis ett likadant och har suttit och undrat om det kan passa till DJ. Kanske inte till TT men värt ett försök, annars kör jag den på SD
Fyfa'an vad jag älskar denna nu. DJ 2.0.
Så jäkla bra, och du har helt rätt om slät ring och stenarna!
Tro fan det, den är ju asgrym!!!Fyfa'an vad jag älskar denna nu. DJ 2.0.
Den är verkligen utsökt vacker och den blå urtavlan glittrar som ett vackert hav....bra bild. Klass och stil och det landar väl...Grattis!Fyfa'an vad jag älskar denna nu. DJ 2.0.
skitsnyggt!! struts passar fint på vintageBlev riktigt nöjd med mitt strutsband från Rios. När jag letade vit tavlad DJ var det denna kombo jag såg framför mig.
Måste bara säga att den där urtavlan iallafall är riktigt läckerInte bestämt mig ännu om jag gillar Oyster eller inte. :/
Grymt snygg!!!!Fyfa'an vad jag älskar denna nu. DJ 2.0.
1601 - vit
Mkt bra Ernesto! Blå känns som bästa färgen till stenar med, de passar tavlan bra
Grymt snygg!!!!
Vad ligger dessa tavlor på?
Riktigt fin vit tavla!!1601 - vit
Sneglade på en sån för ett tagsen. Gillar tavlan som fan, stilig!Datumet visar 22 och det betyder månadsdag. I fem månader har den suttit på handleden. Så länge har jag aldrig behållt en klocka, förutom arvegods dvs...
Vackert!