Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Köpt no-name oyster samt vit tavla till min 16200, återstår att serva och köpa ett originaloyster att varva jubileet med... Tror bestämt att detta blir min första keeper (sen får vi se hur länge det håller mtp att den redan varit ute till salu en gång)
Slutresultat-to-be:
Fin vad är det för tavla?Kört med denna idag! (Men orkade inte ställa datumet)
Mvh
Micke
Vilka minnen... Snygg klocka!Tidstypiskt:
Äntligen vittavlad, sjukt lyft!
Lyckat byte, och väldigt snyggt på mockabandet!Äntligen vittavlad, sjukt lyft!
Vit tapestri, alla gånger !Vilken tavla tycker ni passar bäst som mer dressat?
Oavsett läder/länk
Är sugen på att slänga på ett jubilee och köra det istället för oyster, Är det nån som vet på vad en Super Jubilee 63200 länk listar?
Du har ju redan sms:at ditt troll
För er andra: 13 400 kr
jag är sugen på DJ igen o funderar på denna kombon. Har ju jubilie länk redan så kanske skulle man köpa den på oyster? Fast jubilie är ju så bra
jo den tanken har slagit mig med länken fast för att slippe skifta typ varje dag så lutar det åt jubilie iaf..Den är bra! Samma nyans av blå som min isade jag har just nu.
Ångrar inte en sekund att jag körde Jubilee istället för Oyster som det brukar se ut till 116200.
Köp den på Oyster. Säkert mer lättsåld då också... Nu när du ändå har Jubilee att varva med
Köp den på jubilee, så är det ju iaf två skillnader emot den du hadejag är sugen på DJ igen o funderar på denna kombon. Har ju jubilie länk redan så kanske skulle man köpa den på oyster? Fast jubilie är ju så bra
Extremt dålig IPhone bild men äntligen kan man posta i denna tråd