D
Deleted member 6965
Guest
Tack, 16030 grym klocka!Vilken modell är detta? Mäktig!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack, 16030 grym klocka!Vilken modell är detta? Mäktig!
Tapestrytavla är riktigt fint! Lite annorlunda polering på bandhornen, men så är det ju på nya DJ så varför inte.Tack, 16030 grym klocka!
Läcker tavla, vilken dröm!Extremt dålig IPhone bild men äntligen kan man posta i denna tråd
Haha, stort grattis!Äntligen kan man vara med i gamet igen. Måste ge stor cred till Engströms i Jönköping. 116200 fanns inne med svart tavla och oyster länken. Utan minsta bekymmer bytte de tavla samt tog jubilelänk från en annan dJ medan jag väntade o klämde på andra klockor.
Yes nu ska jag sitta lugnt i båten ett tag. Tack!Haha, stort grattis!
Se nu till att behålla den ett tag, det är den värd
Äntligen kan man vara med i gamet igen. Måste ge stor cred till Engströms i Jönköping. 116200 fanns inne med svart tavla och oyster länken. Utan minsta bekymmer bytte de tavla samt tog jubilelänk från en annan dJ medan jag väntade o klämde på andra klockor.
[/QUOTE
Snyggt! (min hälsar )
Äntligen kan man vara med i gamet igen. Måste ge stor cred till Engströms i Jönköping. 116200 fanns inne med svart tavla och oyster länken. Utan minsta bekymmer bytte de tavla samt tog jubilelänk från en annan dJ medan jag väntade o klämde på andra klockor.
Riktigt snygg klocka! Provade exakt samma klocka på bergströms ur i veckan. Riktigt sugen på denna. Måste fråga vad du fick ge för denna? PM:a gärna mig, om du inte vill skriva det här.Äntligen kan man vara med i gamet igen. Måste ge stor cred till Engströms i Jönköping. 116200 fanns inne med svart tavla och oyster länken. Utan minsta bekymmer bytte de tavla samt tog jubilelänk från en annan dJ medan jag väntade o klämde på andra klockor.
Grattis till DJ version 2Äntligen kan man vara med i gamet igen. Måste ge stor cred till Engströms i Jönköping. 116200 fanns inne med svart tavla och oyster länken. Utan minsta bekymmer bytte de tavla samt tog jubilelänk från en annan dJ medan jag väntade o klämde på andra klockor.
Japp Engströms är bra. Fredrik (ägaren) är bra att ha o göra med.Bra service på Engströms alltså? Kul! Som gammal jkpg-bo har man ju sina fördomar om typ ALLT, från 036. Haha.
Superfin klocka!!
Har också svårt att klara mig med en DJ.Kan bjussa på en bild på min senaste datejust 1601 med wideboy index och visare..
Här tillsammans med min andra datejust 1601
116200 med länk 63600 (super jubilie)Grymt fin!!!
Ref??
Var det någon som sade blå Datejust ??
Tack! hittar dock inte 116200 utan 116234 skillnaden är ju vitgulds ringen men på bild ex visas länken med PCL guld? Bara en bild kanske? Få maila dem o fråga. Men jag kan ha vilket läder som helst sedan då eller är det nåt man bör tänka på där?
Lädret får vara ganska tunt uppe i änden runt bandstiftet annars passar det inte.Tack! hittar dock inte 116200 utan 116234 skillnaden är ju vitgulds ringen men på bild ex visas länken med PCL guld? Bara en bild kanske? Få maila dem o fråga. Men jag kan ha vilket läder som helst sedan då eller är det nåt man bör tänka på där?
Ok..tack. rikigt sugen på nåt bra alligator till höstenLädret får vara ganska tunt uppe i änden runt bandstiftet annars passar det inte.
Hur upplever du passformen på ändlänkarna? Lätt att repa boetten?Lädret får vara ganska tunt uppe i änden runt bandstiftet annars passar det inte.