Hur mycket kostar en länkbit till 116234 jubilee?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ca en tusenlapp.Hur mycket kostar en länkbit till 116234 jubilee?
Jag har köpt begagnade från 400-600, tror det var XL-bitar jag köpte då...Hur mycket kostar en länkbit till 116234 jubilee?
Sjukt bra.Nytillskott, nu får jag också vara med i denna tråd äntligen!
Beror helt på skick och service historia, har du länk så kan vi nog ge lite bättre feedback?Hej! Vad tycker ni om gamla datejust, tex 6605? Ligger en på tradera nu som ja är lite sugen på för typ 25k, kändes väldigt billigt om man kollar runt, blev avrådd av en Rolex kompis, men han rockar inte vintage. Vad tycker ni? Tack på förhand, sorry om detta hamnade i fel tråd?
Mvh
Tack - ja mkt nöjd - suttit 24/7 sedan den anländeSjukt bra.
Bättre allround klocka är svår att hitta helt enkeltTack - ja mkt nöjd - suttit 24/7 sedan den anlände
Mycket fin! Kanske finast i tråden?Fortfarande mycket nöjd med denna som fått 100% handledstid de senaste två veckorna. En allsidig liten rackare.
Nu blev jag sugen på att byta till Tuxedo....Lufsar runt med Dj
Vilken tavla kör du med idag, har du kvar 116200?Nu blev jag sugen på att byta till Tuxedo....
Provat med att knalla in till AD och beställa? Det brukar funkaNågon som har något tips var man kan köpae blå sunburst till 116234?
Även begagnat är av intresse!
Sjukt fin klocka! Fanns den på lager eller har du beställt och först nu hämtat ut den?Plockade ut en ny klocka igår
Nice! Hämtade min för en vecka sedan. Sjukt bra!Sjukt fin klocka! Fanns den på lager eller har du beställt och först nu hämtat ut den?
Väntar nämligen själv på leverans så därför jag undrar
Min 41mm 116300
Saknar min som attans. Tycker att det är en modell som fick/får onödigt mycket skit.
Skit? Allt är ju perfekt på den. Storlek och färgen på tavlan. Har man större handleder som jag har så är 36mm för liten. Jag har haft 36mm och gillar utseendet men 41 eller den nya är det minsta en kille kan ha om han är 70kg och uppåt
Njae. Jag trivs gott med 36r och mindre reversos också och 70 kg har jag inte vägt sedan jag föddes (mamma blev aldrig sig lik).
Har allt ner till 34 och ligger en bit ifrån 70. Ser inga problem med storleken. Gammal bild som referensSkit? Allt är ju perfekt på den. Storlek och färgen på tavlan. Har man större handleder som jag har så är 36mm för liten. Jag har haft 36mm och gillar utseendet men 41 eller den nya är det minsta en kille kan ha om han är 70kg och uppåt
haha sant... jag trivs med 40-41 är min spot i storlek men det som är kul är det som är rätt för mig är fel för någon annan...
gamla bilder på min handled med 36mm
Älskar att sitta på hotellbarer, speciellt med en schysst dj på armen.
Har allt ner till 34 och ligger en bit ifrån 70. Ser inga problem med storleken. Gammal bild som referens
Är det skönt att böra klockan på "Handsidan" av knölen?
Själv bär jag alltid på andra sidan..har dock en del häng på min länk så den flänger en del, men alltid på andra sidan...
Är det skönt att böra klockan på "Handsidan" av knölen?
Själv bär jag alltid på andra sidan..har dock en del häng på min länk så den flänger en del, men alltid på andra sidan...