Grattis till nyförvärvet
Den där tavlan är ruggigt bra!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis till nyförvärvet
Tackar!Grattis till nyförvärvet
Den där tavlan är ruggigt bra!
Tack så mycket! Är väldigt nöjd med både storleken och tavlan. Rhodium gör sig inte riktigt rättvisa på bilder, som så mycket annat man blir förvånad över i verkligheten.Har normalt lite svårt för 41mm DJ men den där satt riktigt riktigt bra på dig och tavlan är 12 av 10. Du måste vara toknöjd!
Byt den mot min 16570 Polar...Är sugen på nått nytt, men varför egentligen?
Den här funkar ju överallt...
Byt den mot min 16570 Polar...
Dom ser man inte ofta @Rulle har tidigare postat bilder på en 126233 med den snygga vita urtavlanOnt om nyare TT i tråden, nån som har en 126233 som kan bjuda på lite bilder?
Nej, dem ser man inte så ofta här men på stan ibland. Kanske inte är för alla och inte för den yngre generationen men jag skulle bära en med stolthet.Dom ser man inte ofta @Rulle har tidigare postat bilder på en 126233 med den snygga vita urtavlan
kan ta lite bilder på den i veckan!Dom ser man inte ofta @Rulle har tidigare postat bilder på en 126233 med den snygga vita urtavlan
Champagne och index är min favorit. Möjligen lite för vita index.kan ta lite bilder på den i veckan!
riktigt fin klocka som man ser allt för sällan
enda negativa är väl att där finns för få snygga tavlor till den.
hade gärna sett en helsvart index tavla till denna som det finns på 41an.
tror det hade gjort mycket
det är en grym klocka som äntligen fått microjustering
med denna skulle man kunna logga ut helt härifrån
tycker den senaste champagne tavlan blir för mycket..Champagne och index är min favorit. Möjligen lite för vita index.
Ser normalt ut. Det är lite spel i låset. Så länge låset inte öppnar sig ofrivilligt.Mitt första jubilee till en 116200. Skall rolexkronan man öppnar spännet med vara tryckt mot länken? Mitt är löst och kan röra sig enligt bilder. Första lite ut och andra mot länk. Inget problem i sig men vill veta om det är normalt.
Har förövrigt beställt en länkbit från AD som är lite bredare än de som sitter original. Vill mest känna hur det känns mot hur jag har den nu vilket passar bra med en länkbit borttagen. Förmodligen perfekt redan men vill som sagt testa.
Tack. Då vet jag. Absolut inget problem utan ville mest veta att allt var som det ska.Ser normalt ut. Det är lite spel i låset. Så länge låset inte öppnar sig ofrivilligt.
Nice! Hämtade ut en Datejust med rhodium dial i tisdags känns som en allround klocka
Riktigt fin. Har varit tveksam till stenar (diamanter) på herrklockor men på denna gjorde det sig riktigt bra. Kan dock tänka mig att priset drog iväg en del norrut...Tack så mycket! Är väldigt nöjd med både storleken och tavlan. Rhodium gör sig inte riktigt rättvisa på bilder, som så mycket annat man blir förvånad över i verkligheten.
Tack. Nej det är inte för alla, var själv tveksam tidigare sen stoppade jag i denna i min gamla 16014, efter det var jag såld. (dock fel visare för tavlan)Riktigt fin. Har varit tveksam till stenar (diamanter) på herrklockor men på denna gjorde det sig riktigt bra. Kan dock tänka mig att priset drog iväg en del norrut...
Nice! Hämtade ut en Datejust med rhodium dial i tisdags känns som en allround klocka