Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jäkligt bra!
Jäkligt bra!
En vacker dag ska en sådan bli min, bra bild!DJ 36 ref 126234
Testa kan man göra om byter tillbaka till länk eller läder innan någon ser.Testar gummi på 16030. Får man ens göra så?
Bra tidshållning på armen med någon sekund plus och tappar en del i winder. Kör den på 650 tpd.
Skall testa bästa nattposition för kompensation när jag använder den.
Grattis! Den är för mig en av de bästa!
Smått fascinerad att denna fortfarande är kvar i min ägo och med allra största sannolikhet blir en keeper. Var ganska säker på att det skulle bli en prova-på-klocka som jag skulle tröttna på men den är fantastisk fortfarande.
Älskar verkligen tuxedo, hade en i en 5 siffrig för ett tag sedan. Sålde den för fort tyvärr, dock sugen på en 1162XX nu för att få känsla till dem med!!
Smått fascinerad att denna fortfarande är kvar i min ägo och med allra största sannolikhet blir en keeper. Var ganska säker på att det skulle bli en prova-på-klocka som jag skulle tröttna på men den är fantastisk fortfarande.
Tack! Mycket nöjd med den. Riktigt bra
Tog och köpte ett 16mm spänne på Rob Engströms igår, förövrigt toppen service trots att jag ramlade in några minuter innan stängning.
Förövrigt helt fel väder för läderarmband
Pris för spännet? Guldpläterad?
Mina första rolex