Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Klart man får. Även om jag personligen tycker att det ser skevt ut.Testar gummi på 16030. Får man ens göra så?
Annars är DJn i vitt en oväntat bra sommarklocka!
Mycket bra! Tvekar själv mellan silver, blå och vit roman, eller om man ska köra med is kanske. Återkom gärna med synpunkter senareKöpte en silvertavla för att variera lite mot min blå. Gillar silver mer hittills, kan vara nyhetens behag.
Snyggaste tavlan på en modern Datejust. Jag var inte smart nog utan valde en vit med romerska siffror. Men de ska bytas ut, så fort jag köpt lite annat.Köpte en silvertavla för att variera lite mot min blå. Gillar silver mer hittills, kan vara nyhetens behag.
DJ i vitt är bästa sommarklockan bortsett från alla dykare...Annars är DJn i vitt en oväntat bra sommarklocka!
Som i klädesplagget eller en metafor för manliga prostituerade?På tal om DJ i vitt
Känner ett konstigt behov efter vita speedos
Vackert, gratulerar. Kombinationen jubilee, stick dial och slät ring är verkligen tilltalande enligt mig.Äntligen kan jag posta i den här tråden. Min första Datejust.
Tack! Har väntat ett tag på just den kombinationen med djupt svart tavla.Vackert, gratulerar. Kombinationen jubilee, stick dial och slät ring är verkligen tilltalande enligt mig.
Som i klädesplagget eller en metafor för manliga prostituerade?
Håller helt med!DJ i vitt är bästa sommarklockan bortsett från alla dykare...
Där har vi den, väntade på bilder på din 126233 . Riktigt fin!Håller helt med!
den är jävligt trevlig tyvärr används den rent för sällanDär har vi den, väntade på bilder på din 126233 . Riktigt fin!
Hidden clasp är populärt här på forumet men tycker att spännet ger en bättre balans och fint med microjustering i denna värme. Men tyvärr bara provat båda versionerna och inte ägt.den är jävligt trevlig tyvärr används den rent för sällan
har ägt den förra versionen i TT också som nog finns kvar på forumet men denna är så mycket bättre!
låset är fint med justering
jag förstår inte detta älakandet utav hiddenclasp för egentligen är det värdelöst för man kan inte justera något allsHidden clasp är populärt här på forumet men tycker att spännet ger en bättre balans och fint med microjustering i denna värme. Men tyvärr bara provat båda versionerna och inte ägt.
Anledningen till att jag valde 116233 var tavlan då jag verkligen gillar "rälsen", nu när jag tänker på att byta till en diatavla ångrar jag mig... Sen skulle det självklart vara trevligt att kunna justera länken, beställde precis en xl-bit för 2,3kden är jävligt trevlig tyvärr används den rent för sällan
har ägt den förra versionen i TT också som nog finns kvar på forumet men denna är så mycket bättre!
låset är fint med justering
jag bara öppnar låset och trycker ut easylinken så får man lite mer utrymmeAnledningen till att jag valde 116233 var tavlan då jag verkligen gillar "rälsen", nu när jag tänker på att byta till en diatavla ångrar jag mig... Sen skulle det självklart vara trevligt att kunna justera länken, beställde precis en xl-bit för 2,3k
Haha så skönt... Och sen finns ju möjligheten att köpa en diatavla med rälstavlajag bara öppnar låset och trycker ut easylinken så får man lite mer utrymme
Haha så skönt... Och sen finns ju möjligheten att köpa en diatavla med rälstavla
Ingen aningPassar det nya urverket?
alla nya dj med antingen romerska siffror eller diamanter har rälstavlanPassar det nya urverket?
Nej, inte alla diamanttavlor. Pärlemor och jubileum's har inte.alla nya dj med antingen romerska siffror eller diamanter har rälstavlan
vanliga indextavlorna har ej rälsen kvar