Fattar inte vad du menar?
Endast DD har hidden clasp nu.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fattar inte vad du menar?
Ser onekligen bra ut116234, försöker vänja mig vid 36mm.
Tack, kul att höra! Har burit 47mm Panerai en tid så detta kändes som en ärta på handleden till en börjanSer onekligen bra ut
11 mm differens, då förstår jag tycker det till och med märks ganska stor skillnad på 40mm ner till 36mm.Tack, kul att höra! Har burit 47mm Panerai en tid så detta kändes som en ärta på handleden till en början
Definitivt, det gör man. Här kommer en jämförelse mellan två sexsiffriga. Är förövrigt riktigt avis på din GMT!11 mm differens, då förstår jag tycker det till och med märks ganska stor skillnad på 40mm ner till 36mm.
Snyggt! Vilken jädra tavla i dj.n medDefinitivt, det gör man. Här kommer en jämförelse mellan två sexsiffriga. Är förövrigt riktigt avis på din GMT!
Förstår dig, väldigt fin. Den dagen den inte ger dig någon glädje längre kan du alltid skicka ett PM. Kan relatera, det där kan svänga från dag till dag. Synd att klockbudgeten inte är obegränsad, hade varit så mycket roligareSnyggt! Vilken jädra tavla i dj.n med
Tack den är jag nöjd med, ska mycket till för att byta ut den men det har jag tidigare sagt med klockor som plötsligt flippats.
Häftig tavlaSju år tillsammans. Trivs fortfarande
Riktigt unik tavla, har aldrig sett den förut! Vad är det för någon?Sju år tillsammans. Trivs fortfarande
En fyrsiffrig dj med skojig tavla skall alla haSju år tillsammans. Trivs fortfarande
Min gissning är att den bör ligga bland de andra men jag kan också vara fel ute, diggar tavlan för övrigt. Funderar också på att sälja min 116234, alla dessa beslutOkej datejust experter!
är lite i valet och kvalet om jag ska sälja eller behålla denna.
116234 fullset från 16.
Skulle ni tro att värdet är lite högre för färgen på tavlan, eller är det ungefär samma pris som övriga?
Mvh
Tack!Min gissning är att den bör ligga bland de andra men jag kan också vara fel ute, diggar tavlan för övrigt. Funderar också på att sälja min 116234, alla dessa beslut
Hehe, det kan mycket väl bli så att jag också ansluter till den skara som återgår, DJ+ jubilee är en svårslagen kombo. Dock har jag haft den ett tag och det finns så mycket som lockar.....Tack!
detta är min tredje 116234
Ångrat mig varje gång jag sålt, alltid samma visa
Mycket fin! Hur känslig är polerade länken för repor?Skulle absolut kunna bli OWG med den här.
Nu är jag efter många år medlem i Rolexklubben. Bestämde mig för flera år sedan i början av universitetsstudierna att det antingen skulle bli en speedmaster eller vintage Datejust.
Nu skall det bara bytas ring tillbaka till original engine turned, samt hitta en länk.
Gratulerar till inköpet, blir spännande att följa slutresultatet. Hur kommer det sig att du inte köpte ett ex på länk direkt? Tycker det roterat gott om bra ex på KS under senaste månaderna
Tackar, den är ju så bra! Bra fråga, har inte reflekterat över det faktiskt, den är endast 4v gammal men ser fortfarande splittny ut.Mycket fin! Hur känslig är polerade länken för repor?