Kikar man på Chrono24 så är många begagnade alltså dyrare än nya. Är det p.g.a. väntetider tro?
Omöjligt att köpa över disk i andra länder.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kikar man på Chrono24 så är många begagnade alltså dyrare än nya. Är det p.g.a. väntetider tro?
24, varav 7 du kan ta bort.Försökt googla men hittar inget bra. Troligtvis jag som inte kan uttrycka frågan på ett bra sätt men hur många länkbitar ska det sitta på en full längd super jubilee länk?
Tackar! Såg flera som såldes som hade 24 st, vilket min också har. Men tyckte samtidigt det var underligt då jag har rätt mesiga handleder men enbart tog bort tre st. Kanske hemmagymmet som gett resultat24, varav 7 du kan ta bort.
Petitess.Påverkas värdet på en Rolex Datejust (16014) om länken är utbytt till en nyare? I mitt fall gäller det ett objekt där clasp code för originalet ska vara märkt J men den nya är märkt AB. Har det någon betydelse eller är det bara en petitess i sammanhanget?
Fick svar från Nymans. 13k + 25% för en jubilee till 16220 iafDen äldre typ 12k. Det nya superjubilee't typ 16k. Kanske lite mer idag.
13k +25% vadå?Fick svar från Nymans. 13k + 25% för en jubilee till 16220 iaf
Låter väl som 13k ex. moms?? Därav det 25%-iga påslaget. Rimmar väl också ganska väl med inlägget han svarade på där priser uppskattades till +16k13k +25% vadå?
Sorry otydlig och hade läst mailet fel. 13k totalt men det var 25% handpenning vid beställning. Trodde de hade ett påslag på 25% för att beställa hem dem.13k +25% vadå?
Nej.Låter väl som 13k ex. moms?? Därav det 25%-iga påslaget. Rimmar väl också ganska väl med inlägget han svarade på där priser uppskattades till +16k
Låter rimligt.Sorry otydlig och hade läst mailet fel. 13k totalt men det var 25% handpenning vid beställning. Trodde de hade ett påslag på 25% för att beställa hem dem.
DJ 1603 från 1971, 18K guld, sitter på ett svart hirschband med rolex guldspänne.
Ja det stämmer, 1601 är det!snyggt! Sigma dial?
ser ut som en 1601 bezel?
Snyggt! Jubileelänken blir top.Nu är originalbezeln på igen! Nu saknas bara jubileelänk..
1603 från -74, Sigma doorstep (gilt?) dial.
Höstbrunt?
Svår att tröttna på! Lite sugen på att köpa något nytt strap, har någon tips vad som kan passa?
Höstbrunt?
Jubilee eller presidentlänken passar alltid
Svår att tröttna på! Lite sugen på att köpa något nytt strap, har någon tips vad som kan passa?
presidentlänken?Jubilee eller presidentlänken passar alltid
presidentlänken?
Vad vet jag, det kanske den inte gör...Jo absolut, men den görs ju inte i stål till en DJ?
Riktigt fin med vit urtavla! Vart fick du tag i den och hur mycket fick du lägga om man får fråga?Paketöppning med en DJ som fyller 30 samtidigt som mig. Dregel. Vackraste jag sett. Mer dregel. Ska hitta en fin jubilee nu bara. Polarvit urtavla. Mer dregel.