Gratulerar och välkommen tillbaka.Tillbaka i den här tråden efter förmiddagens köp 126234
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Gratulerar och välkommen tillbaka.Tillbaka i den här tråden efter förmiddagens köp 126234
Den bästa varianten av DJ i mitt tycke!Från i fredags men glömde posta.
Tack! Ja den är helt klart en av de bättre I alla fallDen bästa varianten av DJ i mitt tycke!
Läcker tavla!16234/ porcelain tavla
Såg en sån på oyster häromdagen i fönstret på krons.Hur är det med väntetid på datejust? Specifikt Rhodium 41mm?
Ah tack! Ingen koll på Rolex men gissar datejust är bra mycket kortare lista än sub, GMT.Såg en sån på oyster häromdagen i fönstret på krons.
Beställde min i slutet av oktober och fick den nu i början av mars. De sa att väntetiden ökade nu och kunde vara upp till ett år pga ökande intresse för DJ men samtidigt så hade de två styck i montern nu vilket de inte haft på väldigt länge. De har väl troligtvis fått en leverans på några stycken.Ah tack! Ingen koll på Rolex men gissar datejust är bra mycket kortare lista än sub, GMT.
Fastnat just för datejusten, väldigt fin klocka
Har hört liknande, att det är ännu större osäkerhet i vad som finns i leveranserna nu så ännu svårare än tidigare att sia om väntetid.Beställde min i slutet av oktober och fick den nu i början av mars. De sa att väntetiden ökade nu och kunde vara upp till ett år pga ökande intresse för DJ men samtidigt så hade de två styck i montern nu vilket de inte haft på väldigt länge. De har väl troligtvis fått en leverans på några stycken.
Grym tavla
Riktigt glest idag!
Vem bryr sig med den klockan?? -”Finns inget dåligt väder, bara dåliga klockor” och det där är definitivt inte en av den. Riktigt snyggSkitväder
Ja haha. Den är riktigt nice. Blå är favoritenVem bryr sig med den klockan?? -”Finns inget dåligt väder, bara dåliga klockor” och det där är definitivt inte en av den. Riktigt snygg
Håller med. Provade denna hos Gassam för nåt år sen i Amsterdam. Sjukt sugen men snyggare med stavindex än romerska.Ja haha. Den är riktigt nice. Blå är favoriten
Smaksak men jag håller med. Stavindex känns mer klassiskt på något sätt.Håller med. Provade denna hos Gassam för nåt år sen i Amsterdam. Sjukt sugen men snyggare med stavindex än romerska.
Tack!Grym tavla
Helt klart, är det kronan på länken man öppnar låset med? Har du lust att posta en bild på hur det ser ut i ”öppet läge”?Bästa länken enligt mig