Absolut! Här kommer till och med tvåHelt klart, är det kronan på länken man öppnar låset med? Har du lust att posta en bild på hur det ser ut i ”öppet läge”?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Absolut! Här kommer till och med tvåHelt klart, är det kronan på länken man öppnar låset med? Har du lust att posta en bild på hur det ser ut i ”öppet läge”?
Ruggigt stilrentAbsolut! Här kommer till och med två
Otroligt fin länk! För mig tappar den på att inte ha någon mikrojustering. Tyckte att det var lite jobbigt på sommaren när handleden svällde upp lite emellanåt. Det är dock den snyggaste länken till DJ Gillar min 126234 men saknar "rälsen" på tavlan som din har samt roulettedatum.Bästa länken enligt mig
Kostar en 116200 69 brak?!Heads up om någon är sugen på byte!
Avslutad - Rolex Datejust 36, 116200 (NU även med original vitguldsbezel monterad, precis som 116234), black stickdial, Super Jubilee (nya bilder!)
Jag älskar klockan! Dock vill jag ha en annan färg på urtavlan! Så byten prioriteras, eller så säljer jag den och köper en med annan färg. vill byta mot Datejust med jubileelänk 36 eller 41 med en annan färg på urtavlan, slät eller räfflad bezel spelar ingen roll, den svarta är jättefin men...klocksnack.se
Kostar en 116200 69 brak?!
La upp den för samma pris som tidigare annons i oktober (på exakt samma klocka).Kostar en 116200 69 brak?!
Blev lite nyfiken och den retailar idag för 78.4", xxx vad de gillar att ta betalt. Galen prisutveckling.La upp den för samma pris som tidigare annons i oktober (på exakt samma klocka).
Avslutad - Rolex Datejust 116200 Roulette Date & Jubilee
Hej Dags att sälja denna Rolex Datejust 116200 till förmån för annat. Full set med Ytterbox, innerbox, cert och bezelskydd. Klockan är uttagen 2016 och går riktigt bra. Svart tavla Jubilee med "crown clasp" Roulette Date (svart/rött datum varannan dag) Klockan finns i Helsingborg Pris...klocksnack.se
116200 har ersatts av 126200. Inte samma referens med andra ord.Blev lite nyfiken och den retailar idag för 78.4", xxx vad de gillar att ta betalt. Galen prisutveckling.
Känns lite väl högt va.. Men jag kanske inte har hängt med.Kostar en 116200 69 brak?!
Spot on enligt C24, då är alltså min 116234 uttagen 2019-05 värd 89-
Sjukt, 2019 köpte jag en Datejust 41mm för 50k, den var uttagen en månad innan jag köpte den men oanvänd.Blev lite nyfiken och den retailar idag för 78.4", xxx vad de gillar att ta betalt. Galen prisutveckling.
Precis den jag vill ha! Men vad är det för spänne?Bästa länken enligt mig
Spännet på den tidigare 116 referensen. Tyvärr så har Rolex slutat med att tillverka dessa hidden crownclasp. Så finns bara med vanliga claspen på de senaste modellerna.Precis den jag vill ha! Men vad är det för spänne?
Var inne på Nymans och beställde en dj 41 men den hade ett annat spänne än denna. Det där var ju ännu snyggare
Ålrajt, tack då vet jag mer. Till vilket år hade dj sådant spänne?Spännet på den tidigare 116 referensen. Tyvärr så har Rolex slutat med att tillverka dessa hidden crownclasp. Så finns bara med vanliga claspen på de senaste modellerna.
2019, när 126234, 126233 och 126200 introducerades.Fram till 2019 (eller om det var 2018?). Dock endast på 36mm
Fram till 2019 (eller om det var 2018?). Dock endast på 36mm
2019, när 126234, 126233 och 126200 introducerades.
Vad menar du med, 2018 men uttagen 2019?Ja helt korrekt, min är en 2018 uttagen 2019 med roulette och hidden clasp samt lite sämre power reserve som det uppgraderade urverket har.
Den är tillverkad 2018 men låg på en hylla i butiken tills någon köpte den 2019, helt sjukt med tanke på hur det ser ut idagVad menar du med, 2018 men uttagen 2019?
Hur vet du det, att den tillverkades 2018? Med Rolex nya serienummer som är slumpmässiga så går det inte att ta reda på ungefärligt produktionstillfälle.Den är tillverkad 2018 men låg på en hylla i butiken tills någon köpte den 2019, helt sjukt med tanke på hur det ser ut idag
Oavsett, riktigt snygg med det rätta armbandetOk, jag kan givetvis inte veta det exakt, mitt exemplar är uttaget 2019-05 .