• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Datejust och Date tråden

Wasabi

Panerai
Friends Of KS
2-Faktor
Helt klart, är det kronan på länken man öppnar låset med? Har du lust att posta en bild på hur det ser ut i ”öppet läge”?
Absolut! Här kommer till och med två ☺️
57A19136-231C-467B-BF0B-73BA2DDF0322.jpeg
0AD8ECC0-3CF1-4941-9D9C-B359B6CA0EB1.jpeg
 

FreddeM

Rolex
2-Faktor
Bästa länken enligt mig 👍🏽
364DA72D-9D5E-4FFC-BC99-29B87128C1D0.jpeg
E191AFAD-313F-4CF9-8497-446A034732C2.jpeg
Otroligt fin länk! För mig tappar den på att inte ha någon mikrojustering. Tyckte att det var lite jobbigt på sommaren när handleden svällde upp lite emellanåt. Det är dock den snyggaste länken till DJ 😍 Gillar min 126234 men saknar "rälsen" på tavlan som din har samt roulettedatum.
 

Wasabi

Panerai
Friends Of KS
2-Faktor
Heads up om någon är sugen på byte!

 

zippan

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Heads up om någon är sugen på byte!

Kostar en 116200 69 brak?!
 

Wasabi

Panerai
Friends Of KS
2-Faktor
Kostar en 116200 69 brak?!
La upp den för samma pris som tidigare annons i oktober (på exakt samma klocka).
 

SkrivbordsdykarEric

Cartier
2-Faktor
La upp den för samma pris som tidigare annons i oktober (på exakt samma klocka).
Blev lite nyfiken och den retailar idag för 78.4", xxx vad de gillar att ta betalt. Galen prisutveckling.
 
Senast ändrad:
  • Like
Reactions: a.i

Wasabi

Panerai
Friends Of KS
2-Faktor
Precis den jag vill ha! Men vad är det för spänne?
Var inne på Nymans och beställde en dj 41 men den hade ett annat spänne än denna. Det där var ju ännu snyggare 🤩
Spännet på den tidigare 116 referensen. Tyvärr så har Rolex slutat med att tillverka dessa hidden crownclasp. Så finns bara med vanliga claspen på de senaste modellerna.
 

Sovdoktor

Omega
2-Faktor
Hej!

Tror tråden att det snygga mintgröna tavlan som finns i 31 mm varianten kommer att komma till 41?

Jag hade köpt den direkt!!
 
Topp