• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Datejust och Date tråden

seikosha

Rolex
2-Faktor
Tillbaka i den här tråden efter förmiddagens köp 🤩 126234

IMG_20210306_115337.jpg
Gratulerar och välkommen tillbaka. 😁👍
 

Plus

Breitling
Ah tack! Ingen koll på Rolex men gissar datejust är bra mycket kortare lista än sub, GMT.

Fastnat just för datejusten, väldigt fin klocka 😃
Beställde min i slutet av oktober och fick den nu i början av mars. De sa att väntetiden ökade nu och kunde vara upp till ett år pga ökande intresse för DJ men samtidigt så hade de två styck i montern nu vilket de inte haft på väldigt länge. De har väl troligtvis fått en leverans på några stycken.
 
Senast ändrad:

carlmartin

Rolex
2-Faktor
Beställde min i slutet av oktober och fick den nu i början av mars. De sa att väntetiden ökade nu och kunde vara upp till ett år pga ökande intresse för DJ men samtidigt så hade de två styck i montern nu vilket de inte haft på väldigt länge. De har väl troligtvis fått en leverans på några stycken.
Har hört liknande, att det är ännu större osäkerhet i vad som finns i leveranserna nu så ännu svårare än tidigare att sia om väntetid.

Med det sagt får väl en Rolex som ens går att beställa anses lätt att få tag på ;)
 

Wasabi

Panerai
Friends Of KS
2-Faktor
Trevlig tråd! Någon har en modernare (6-siffrig tror jag att det blir?) datejust 36mm till salu? Är lite sugen på en sån just nu ☺️
 
Topp