Kul tavla, hade dock föredragit en kombo med slät glasring.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja det där kändes ruggigt rörigtKul tavla, hade dock föredragit en kombo med slät glasring.
Var den tillsalu?Kul tavla, hade dock föredragit en kombo med slät glasring.
NejVar den tillsalu?
Har dessa börjar dyka upp på marknaden nu?Kul tavla, hade dock föredragit en kombo med slät glasring.
Stål är populärare än guld. Därav finns det fler klockor i stål.Kikade runt lite och upptäckte Datejust 16238 - finns det någon anledning till varför det finns så få av den modellen på Chrono24?
Den är ju grymt snygg!
Ah Tack!Stål är populärare än guld. Därav finns det fler klockor i stål.
10 skruvar om jag inte minns helt fel!Hur många avtagbara länkbitar ska det vara på varje sida från fabrik på senaste gen jubilee - typ 126234? Ping @Millenary Watches kanske?
Hur många avtagbara länkbitar ska det vara på varje sida från fabrik på senaste gen jubilee - typ 126234? Ping @Millenary Watches kanske?
Var det du som nöp den hos Royal watches?Äntligen kan man få vara en del av denna underbara tråd! Varit medlem i några år och funderar länge på modellen Datejust men aldrig riktigt kommit till skott. Valet föll tillslut på en 116200 från 2017.
Var det du som nöp den hos Royal watches?
Då får jag väl vara glad för din skull och att du indirekt sett till att min semesterkassa är intakt ett litet slag till.Korrekt!
Då får jag väl vara glad för din skull och att du indirekt sett till att min semesterkassa är intakt ett litet slag till.
Jag förstår verkligen inte hur man lyckas få en länk sådär genomvidrig? Nedre bilden ser den dock riktigt bra ut igenFick hem denna klockan i torsdags. Blixtsnabb turnaround hos urmakaren i fredags och var klar samma dag. Kontrollerat servicebehov ua, nya packningar, krona och hals samt en ordentlig rengöring
Håller med! Det är ju inte bara i skrymslen som den var smutsig utan precis överallt. Man borde ju känna sig obekväm i att andra ser all smuts man har runt handleden. Kronan och halsen var dock kass och gick inte att skruva ner, så man får vara tacksam för att den inte tvättats i det tillståndet. Det är dock i just det skicket jag gärna köper klockorna på auktion, förutsatt att skicket i övrigt är bra. Jag kunde se på bilderna att den var skarp och tavlan var fin. Smuts är inget problem.Jag förstår verkligen inte hur man lyckas få en länk sådär genomvidrig? Nedre bilden ser den dock riktigt bra ut igen