Varför får man ett certifikat…?Vad menar du att ett certifikat skulle göra för skillnad?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Varför får man ett certifikat…?Vad menar du att ett certifikat skulle göra för skillnad?
För ett ha garanti.Varför får man ett certifikat…?
Den där är riktigt bra! Grattis!Utplockad idag. Får tacka Engströms i Jkpg för en oerhört trevlig köpupplevelse
Ganska självklart, men knappast därför det efterfrågas på vintage.För ett ha garanti.
Trodde bara Rob och Nymans kunde serva Rolex i Stockholm numera. Känner inte till Örns? Hur får de tag på delar?Sambons Datejust 6824 från 83 skulle behöva sig en service, tips på bra ställen för rimlig peng mottages gärna!
Någon som har erfarenhet av Örns Ur i Stockholm? Gav mig prisförslag som var hälften av nymans.
Kan vara att han missade rubriken med vilken klocka det var. Om inte så skrev han att de kan beställa reservdelar. Får glida förbi fysiskt och kika!Trodde bara Rob och Nymans kunde serva Rolex i Stockholm numera. Känner inte till Örns? Hur får de tag på delar?
Ser hemmapolerad ut.Vill inte hänga ut någon men denna kan väl knappast anses vara i fint skick? Måste väl vara fulpolerad?
Riktigt fin bild! Vad kör du för kamera?
Vilken fantastisk tavla!Ref 16233.
Den var onekligen fin @das_heuerDen där kan konkurrera med @Nissenutz om att vara forumets skarpaste DJ
Vilken fantastisk tavla!
Tack! Den är i princip nos, från 2001Den var onekligen fin @das_heuer
Samma på min från 2005. Jag plockade av plasten från boettsidornaTack! Den är i princip nos, från 2001
Snyggt! Magisk första bild!Samma på min från 2005. Jag plockade av plasten från boettsidorna
Ett axplock ur arkivet
Tackar! Plåtade med Sony Xperia 5 IIRiktigt fin bild! Vad kör du för kamera?
TackSnyggt! Magisk första bild!
Det är något speciellt med dessa när borstningen är så skarp
Vansinnigt skarp! Härligt annorlunda modell dessutomEn nära på NOS OQ Datejust från år 2000.
Grattis! Din bild gör verkligen tavlan rättvisaNya Datejust på handen. Mycket nöjd