• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Datejust och Date tråden

Donniedoer

Omega
2-Faktor
Utplockad idag. Får tacka Engströms i Jkpg för en oerhört trevlig köpupplevelse 👌🏻
72463EFB-CEB0-4E7A-88DE-C1199F4277E9.jpeg
 

Sweffs

Breitling
Sambons Datejust 6824 från 83 skulle behöva sig en service, tips på bra ställen för rimlig peng mottages gärna!

Någon som har erfarenhet av Örns Ur i Stockholm? Gav mig prisförslag som var hälften av nymans.
 

Sweffs

Breitling
Sambons Datejust 6824 från 83 skulle behöva sig en service, tips på bra ställen för rimlig peng mottages gärna!

Någon som har erfarenhet av Örns Ur i Stockholm? Gav mig prisförslag som var hälften av nymans.
 

Criss Cross

Playing with fire
2-Faktor
Sambons Datejust 6824 från 83 skulle behöva sig en service, tips på bra ställen för rimlig peng mottages gärna!

Någon som har erfarenhet av Örns Ur i Stockholm? Gav mig prisförslag som var hälften av nymans.
Trodde bara Rob och Nymans kunde serva Rolex i Stockholm numera. Känner inte till Örns? Hur får de tag på delar?
 

das_heuer

Cartier
2-Faktor
För övrigt en intressant detalj på rälsen med romerska siffror att Rolex (likt Cartier) väljer att skriva siffran 4 felaktigt med ”IIII” istället för korrekt ”IV”, trots att symbolen för siffran blir minimal.
 
Senast ändrad:
Topp