Stort tack!
Kul att du gillade videon!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Stort tack!
I onsdags hände det. Fick uppskattad tid på 6-9 månader men redan efter ca 4 veckor kom den!
Var rädd att jag skulle tycka det blev för mycket ton-i-ton med silvertavla men jag älskar den. Skiftningarna i tavlan är fantastiska samt gör klockan mer levande. Hi-yo Silver!
Använt den i smyg men nu har den gömts i en låda tills vi ska återgå till kontoret 1/10 och jag gjort mig av med ”3 jobba hemma kg”.
Bra val och imponerande självdisciplin om du klarar det .I onsdags hände det. Fick uppskattad tid på 6-9 månader men redan efter ca 4 veckor kom den!
Var rädd att jag skulle tycka det blev för mycket ton-i-ton med silvertavla men jag älskar den. Skiftningarna i tavlan är fantastiska samt gör klockan mer levande. Hi-yo Silver!
Använt den i smyg men nu har den gömts i en låda tills vi ska återgå till kontoret 1/10 och jag gjort mig av med ”3 jobba hemma kg”.
Ibland ska man ha lite flyt, gratulerarI onsdags hände det. Fick uppskattad tid på 6-9 månader men redan efter ca 4 veckor kom den!
Själv blev jag riktigt sugen på den silvriga! Fast det var jag i och för sig redan innan, perfekta kombon enligt mig.DJ-lunch (herregud vad sugen jag blev på en blå 116234 nu)
Mindre efterfrågan på slät ring och Oyster över samtliga storlekar på DJ.Hur kommer det sig att Rolex Datejust 36 126200 säljs för under listpriset hos diverse handlare, dock ej ad men
är den inte så efterfrågad helt enkelt ?
Jag kollade ex på en med svart tava och smooth bezel hos Gripenbro som ligger för 72 ny och oanvänd, Svensksåld juli 2021.
Ok tack för svar. Tur för mig då som föredrar slät ring.Mindre efterfrågan på slät ring och Oyster över samtliga storlekar på DJ.
Detta är kanske den bästa kombinationen för Wimbledon.Datejust 36 126234 "Wimbledon" och frugans Datejust 116244 Pink Wave.
InstämmerDetta är kanske den bästa kombinationen för Wimbledon.
Tycker 36 är en lagom storlek på en klassisk Datejust. Föredrar mindre klockor generellt.Detta är kanske den bästa kombinationen för Wimbledon.
Men varför storlek 36 gillar du mindre klockor?
Tycker 36 är en lagom storlek på en klassisk Datejust. Föredrar mindre klockor generellt.
Mycket tilltalande modell och väldigt underskattad tavlaDJ 36 126234
@Smeeck har enNågon här som haft turen att få hämta ut en palm Olive dial än? Kanske t.om med jubilee och fluted - posta gärna!! Står i kö och kan knappt bärga mig tills det är min tur