Wow, inte ofta man ser en i så fint skick!och så hittade jag den länge eftersökta 16233. NOS och fullset
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Wow, inte ofta man ser en i så fint skick!och så hittade jag den länge eftersökta 16233. NOS och fullset
Grattis! Snyggt när guldet får den nyansen.och så hittade jag den länge eftersökta 16233. NOS och fullset
Tack! Håller med. Kanske ett tecken på att den legat i lådan länge.Grattis! Snyggt när guldet får den nyansen.
Kunde inte hålla mog från att köpa den. Blir inte bättre än såhär. Kanske att det hade kunnat vara en roligare tavla, typ pyramid eller liknande.Wow, inte ofta man ser en i så fint skick!
Riktigt snygg! Hur känns den på armen?
DJ 36 känns alltid skön att bäraRiktigt snygg! Hur känns den på armen?
Akta så du inte skär dig på de där bandhornen!Favorit i repris. 16220 från 91.och en handledsbild
Mycket fin! Grattis!och så hittade jag den länge eftersökta 16233. NOS och fullset
Tack Köpt av medlem i forumet faktiskt dock inte via Köp/Sälj. Rätt kontakt och väldigt mycket tur. Hade troligen aldrig hittat i detta skicket annars.Mycket fin! Grattis!
Chrono24?
Letat efter en 16233 rätt länge men de flesta är rätt medtagna..
Ping @SWCHej,
Någon som vet vad listpris ligger på för en superjubilee länk nu för tiden, avsedd för 116200?
Känns som jag har läst 17.000 kr, vilket känns rimligt med Rolex indexhöjning.Inte en aning vad dom kostar idag.
2016 var list 14,000:-
Edit: 2019 kostade dom 15,000:-
Känns som jag har läst 17.000 kr, vilket känns rimligt med Rolex indexhöjning.
126234, 6 av 7 dagar i veckan.Battle!
Vilken modell skulle ni föredra som vardagsklocka?
124270 vs 126234
Lätt fråga, 124270.Battle!
124270 vs 126234
För min nuvarande vardag; 124270. För den vardag jag önskade att jag hade: 126234.Battle!
124270 vs 126234
För min nuvarande vardag; 124270. För den vardag jag önskade att jag hade: 126234.
Båda klockorna är härliga. Hade en 14270 och bytte till en 16200, så det säger väl en del. Skulle jag ha ett fysiskt arbete så skulle jag välja Explorern men med dagens kontorsjobb så skulle jag välja Datejust, mycket pga mångsidigheten med olika tavlor och länkar.Battle!
124270 vs 126234