goodguymaster
Basic
Happy Friday!
Äntligen sitter den på handleden och är verkligen kär!
Äntligen sitter den på handleden och är verkligen kär!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mycket bra val! Min 126200 sitter på i princip varje dag.Happy Friday!
Äntligen sitter den på handleden och är verkligen kär!![]()
Brukade ligga runt 5 men nu är det nog runt 7 om du vill behålla den vita tavlan. Ny tavla och byte alltså.Någon som vet kostnaden om jag nångång skulle vilja byta färg på tavla?
Ok, känns överkomligt om några år kanske. Kanske efter första servicen.Brukade ligga runt 5 men nu är det nog runt 7 om du vill behålla den vita tavlan. Ny tavla och byte alltså.
Testa vrid fram den 12h så den inte kommer byta datum mitt på dagen. Annars är det bara att svänga förbi ADHej allihopa! Till min förvåning såg jag när jag skulle kicka på datumet i förmiddags att min 126200 uttagen i somras från ad inte hade ändrat datum till dagens.
Är detta något vanligt förekommande eller borde jag be ad ta en titt så inget är fel? Riktigt tråkigt om någonting är snett med en så nyuttagen klocka.
Hej allihopa! Till min förvåning såg jag när jag skulle kicka på datumet i förmiddags att min 126200 uttagen i somras från ad inte hade ändrat datum till dagens.
Är detta något vanligt förekommande eller borde jag be ad ta en titt så inget är fel? Riktigt tråkigt om någonting är snett med en så nyuttagen klocka.
Som Edfalk beskrev - om tiden är korrekt men inte datumet är det nog fel sida av dygnet den roterar datum på.Testa vrid fram den 12h så den inte kommer byta datum mitt på dagen. Annars är det bara att svänga förbi AD
Perlon är alltid big no no, oavsett klockaÄr det någon som testat nato- eller perlonband till sin 6-siffriga DJ med slät ring?
Mest nyfiken på hur det kan se ut eller är det big no no?![]()
Finns en video på det här insta-kontot, även några bilder.Är det någon som testat nato- eller perlonband till sin 6-siffriga DJ med slät ring?
Mest nyfiken på hur det kan se ut eller är det big no no?![]()
Tack! KikarFinns en video på det här insta-kontot, även några bilder.
![]()
Kanonfin tavla! Ångrar nästan att jag valde Wimbledon tavlan. Man blir aldrig nöjd.Nog är det lite busy med vitguldsring, jubileelänk och motif-tavla men jag tror det är precis det jag älskar med kombinationen!
![]()
Jag tycker Wimbledon är grym i 36! Intressant att man där har med 5-10-15-texten i ytterkanten av tavlan, till skillnad från övriga tavlor i storleken.Kanonfin tavla! Ångrar nästan att jag valde Wimbledon tavlan. Man blir aldrig nöjd.
Den här var också rätt så nice. En 116234 med silver decorated arabic tavla.Jag tycker Wimbledon är grym i 36! Intressant att man där har med 5-10-15-texten i ytterkanten av tavlan, till skillnad från övriga tavlor i storleken.
Inte lika mycket i min smak. Blir lite för sportigt tror jag men det beror ju på vilken känsla man vill ha i klockan.Den här var också rätt så nice. En 116234 med silver decorated arabic tavla.
![]()
Klart snyggare!Gillar det borstade på 5 siffrigt
![]()
![]()
Den är bra fin den därNog är det lite busy med vitguldsring, jubileelänk och motif-tavla men jag tror det är precis det jag älskar med kombinationen!
![]()
Du hittade en till slutGillar det borstade på 5 siffrigt
![]()
![]()