Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fint skick börjar vid 40k (4-siffrig)Vad säger ni om äldre datejust, tex från 70talet? Vad är rimligt att betala för en i fint skick? Dom verkar ha stuckit iväg i pris något rejält senaste årent
wow! den är så grym. Sitter och väntar på min med samma setup!Hämtade denna pärlan idag.. supernöjd och tavlan är verkligen magisk!
Verkligen! Hoppas du får ”samtalet” snartwow! den är så grym. Sitter och väntar på min med samma setup!
Vacker som en dröm!I onsdags hände det. Fick uppskattad tid på 6-9 månader men redan efter ca 4 veckor kom den!
Var rädd att jag skulle tycka det blev för mycket ton-i-ton med silvertavla men jag älskar den. Skiftningarna i tavlan är fantastiska samt gör klockan mer levande. Hi-yo Silver!
Använt den i smyg men nu har den gömts i en låda tills vi ska återgå till kontoret 1/10 och jag gjort mig av med ”3 jobba hemma kg”.
Rolex är verkligen ett märke där få modeller passar på läder. Med undantag från vintage. Men tycker tyvärr inte att detta flyger. Men gillar du det så kör!
Testar att byta jubilee-länkarna till brunt krokodilläder. Vad tycker ni om DJ med läderband?
Personligen gillar jag det inte.
Testar att byta jubilee-länkarna till brunt krokodilläder. Vad tycker ni om DJ med läderband?
På vintage kan det vara snyggt men det är sällan något band slår en DJ på länk
Är det 126234?
Föredrar också den på jubileelänkar, men omväxling förnöjer!Rolex är verkligen ett märke där få modeller passar på läder. Med undantag från vintage. Men tycker tyvärr inte att detta flyger. Men gillar du det så kör!
Kanske matchar bandet bättre med åren senare. Kommer nog köra på läder lite då och då.På vintage kan det vara snyggt men det är sällan något band slår en DJ på länk
Yes.Är det 126234?
Generellt förväntat svar avseende länk/gummi/läder på en modell:
Känns som att något saknas. End-links hade lyft det enligt mig. Googla 116138.