• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Datejust och Date tråden

VanDusen

Rolex
2-Faktor
Hej, jag har hört lite rykten på andra trådar att blåtavlade dj nu är lite upphypade, stämmer det? Har en 116234 från -18 med romerska siffror på blå tavla jag tänkte avyttra. Någon som har koll på prissättningen. Sett vita och silvriga mellan 76 och 82’

826A916C-30ED-43C0-A480-A3C8C7DAE227.jpeg
 

Louie

Omega
Efter att jag sålt min YM så har tankarna varit på en Datejust igen, i väntan på min 126234 så kunde jag inte hålla mig så lyckades precis kamma hem en krispig 116233 med jubilee till ett bra pris. Återkommer med bilder!
 

rambo_amadeus

Vacheron
2-Faktor
Börjar bli lite sugen på en DJ 126200. Tänker mig främst urtavlorna slate (Wimbledon) eller Bright blue fluted motif. Hur är tillgängligheten på dessa nuförtiden? Är det som med alla andra modeller, lista på flera år? :/
 

carlmartin

Rolex
2-Faktor
Börjar bli lite sugen på en DJ 126200. Tänker mig främst urtavlorna slate (Wimbledon) eller Bright blue fluted motif. Hur är tillgängligheten på dessa nuförtiden? Är det som med alla andra modeller, lista på flera år? :/

Info från AD förra veckan att alla färger är beställningsbara men marginellt längre leveranstid på de nya. Standard runt 2 månader
 
Topp