Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sjuk ohype med romerska siffror.Hej, jag har hört lite rykten på andra trådar att blåtavlade dj nu är lite upphypade, stämmer det? Har en 116234 från -18 med romerska siffror på blå tavla jag tänkte avyttra. Någon som har koll på prissättningen. Sett vita och silvriga mellan 76 och 82’
Tveklöst Datejust. Jag fixar inte typsnittet på Explorerns 3-6-9. Det känns så sanslöst omodernt och för mig förstör det hela tavlan.Battle!
Vilken modell skulle ni föredra som vardagsklocka?
124270 vs 126234
I guld?….Om någon undrar så kostar nu en ny Jubileelänk 43.400 kr enligt Nymans.
Random pic nedan.
Nej, tvåton som bilden visar. Guld ligger nog runt 90-110 tkr om jag inte har fel.I guld?….
Är det en 126234 silver, som ser vit ut?
Catch of the day
Korrekt. Jag var dock tvungen att dubbelkollaÄr det en 126234 silver, som ser vit ut?
Det räknas inte utan foto, så vi väntar!Efter att jag sålt min YM så har tankarna varit på en Datejust igen, i väntan på min 126234 så kunde jag inte hålla mig så lyckades precis kamma hem en krispig 116233 med jubilee till ett bra pris. Återkommer med bilder!
Är bandhornen blankpolerade?Luftar gamle silverräven (klockan och pappa som skymtas i bakgrunden)
Börjar bli lite sugen på en DJ 126200. Tänker mig främst urtavlorna slate (Wimbledon) eller Bright blue fluted motif. Hur är tillgängligheten på dessa nuförtiden? Är det som med alla andra modeller, lista på flera år? :/
Tycker den ser bedrövlig ut. Som om ungarna här hemma fått tag på datorn och testat lite clip art.Hmm, är inte silver-palmen jäkligt rörig och att bladen flyter ihop med visarna och lumen i dessa? Tror inte den blir ngn hit
Vad menar du med att hänga ut ungarna som helt talanglösa.Tycker den ser bedrövlig ut. Som om ungarna här hemma fått tag på datorn och testat lite clip art.
Nja inte blankpolerade, solkräm, solljus och vinkel gör att det ser lite glansigare ut. Men viss polish är det om man jämför med helt matt.Är bandhornen blankpolerade?
Tack för infon. Ska nog ta och kontakta ADn.Info från AD förra veckan att alla färger är beställningsbara men marginellt längre leveranstid på de nya. Standard runt 2 månader