• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Datejust och Date tråden

Kaxig! Är inte man nog att bära upp en TT tyvärr så beställde en i vitguld istället🤪
hehe, vet inte om jag är det heller. Men jag har ju haft både 116200 och 116234 tidigare som jag tröttnat på, båda på oyster förvisso, men har inte kunnat släppa datejust. Jag tycker att det är den bästa kombon av sportigt och dressigt och med tanke på hur gedigna Rollar är så skulle jag inte tveka att bära en till nästan valfri aktivitet..
Men som sagt.. eftersom jag ledsnat tidigare så är min slutsats att något måste till utöver det vanliga.. The only way is up tänker jag. :)

Läste snabbt och fel, men kan tillägga att 126233 har jag ägt, med skumpa tavla. Sålde den för billigt 🙁
Ja, den annonsen kollade jag på flera gånger.. var inte riktigt redo, men det var nära.. Ja, lite billigt sålde du nog. Men TT har varit svårsålt förr. Svårt att hänga med i prisutvecklingen ibland. Faktum är att du haft flera annonser som fått mig att stanna upp och sukta. Du tar bra bilder.

Vad säger ni i tråden, är det ens värt att pallra sig in till nymans, krons eller Rob E och försöka beställa en 126233 eller skall jag gå på gråhandlare direkt? Är inget fan av klockaffärer eller att åka in till stan nuförtiden så jag vill ogärna lägga den tiden i onödan.

Vad säger ni i tråden, är det ens värt att pallra sig in till nymans, krons eller Rob E och försöka beställa en 126233 eller skall jag gå på gråhandlare direkt? Är inget fan av klockaffärer eller att åka in till stan nuförtiden så jag vill ogärna lägga den tiden i onödan.
Är det under listpris hos gråhandlare så kör. Eller maila och ring massor av AD runt om i Europa. Inga problem att få tag på den referensen.

Har väldigt svårt att tro att det kommer vara något problem att beställa en 126233. Har du tur så kan det nog finnas i montern. Senast jag var inom var i slutet av november och då hade dom denna. Riktigt fin var den, men svår att fånga på bild 🙂
BBBC2986-F93D-4D1F-B103-B89C4C4E7E3A.jpeg

Har väldigt svårt att tro att det kommer vara något problem att beställa en 126233. Har du tur så kan det nog finnas i montern. Senast jag var inom var i slutet av november och då hade dom denna. Riktigt fin var den, men svår att fånga på bild 🙂
Tack, skall försöka finna tiden att ta mig till Nymans mfl snart.
Den där är ju snygg, men föredrar ändå champagnetavlan.

Den är riktigt snygg med palm och rosé, det är dock en 126231
Tack, skall försöka finna tiden att ta mig till Nymans mfl snart.
Den där är ju snygg, men föredrar ändå champagnetavlan.
126233 har guldpalmtavla

Screenshot_9.jpg

Den är riktigt snygg med palm och rosé, det är dock en 126231

126233 har guldpalmtavla

Screenshot_9.jpg
ah, kopplade inte att det var 126231 där uppe.
Guldpalmtavlan är ju cool men tom jag tycker det blir lite mycket med guld, guld, jubilee och mer guldmönster i tavlan. Kanske får känna efter lite men jag tror ändå på klassisk champagnetavla som det långsiktigt mest hållbara för mig. :)

Well. Jag beställde en 126233 idag. Blev erbjuden att få en med min spec genom att de bytte tavla på en som de hade. Av någon anledning sa jag nej till det, blev liksom överrumplad då jag var beredd på väntetid.

Bråkar med mitt inre sinne om jag skall vänta i de månader som det krävs eller om jag bara skall maila dem och säga att jag ändrat mig och gärna plockar hem en med utbytt tavla.

Tillbaka
Topp