Haha aldrig tänkt på det. Har inget emot poleringen utan tycker bara att 126234 är den hittills främsta DJJa, boetten är så mycket trevligare. Tänk om Rolex kunde borsta ovansidan av bandhornen. Då skulle den bli ännu bättre!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha aldrig tänkt på det. Har inget emot poleringen utan tycker bara att 126234 är den hittills främsta DJJa, boetten är så mycket trevligare. Tänk om Rolex kunde borsta ovansidan av bandhornen. Då skulle den bli ännu bättre!
Själv är jag helt hooked på 126233 just nu. Har dock inte prövat någon ur 1262xx-serien.Haha aldrig tänkt på det. Har inget emot poleringen utan tycker bara att 126234 är den hittills främsta DJ
Kaxig! Är inte man nog att bära upp en TT tyvärr så beställde en i vitguld iställetSjälv är jag helt hooked på 126233 just nu. Har dock inte prövat någon ur 1262xx-serien.
Kaxig! Är inte man nog att bära upp en TT tyvärr så beställde en i vitguld istället
hehe, vet inte om jag är det heller. Men jag har ju haft både 116200 och 116234 tidigare som jag tröttnat på, båda på oyster förvisso, men har inte kunnat släppa datejust. Jag tycker att det är den bästa kombon av sportigt och dressigt och med tanke på hur gedigna Rollar är så skulle jag inte tveka att bära en till nästan valfri aktivitet..Kaxig! Är inte man nog att bära upp en TT tyvärr så beställde en i vitguld istället
Ja, den annonsen kollade jag på flera gånger.. var inte riktigt redo, men det var nära.. Ja, lite billigt sålde du nog. Men TT har varit svårsålt förr. Svårt att hänga med i prisutvecklingen ibland. Faktum är att du haft flera annonser som fått mig att stanna upp och sukta. Du tar bra bilder.Läste snabbt och fel, men kan tillägga att 126233 har jag ägt, med skumpa tavla. Sålde den för billigt
Är det under listpris hos gråhandlare så kör. Eller maila och ring massor av AD runt om i Europa. Inga problem att få tag på den referensen.Vad säger ni i tråden, är det ens värt att pallra sig in till nymans, krons eller Rob E och försöka beställa en 126233 eller skall jag gå på gråhandlare direkt? Är inget fan av klockaffärer eller att åka in till stan nuförtiden så jag vill ogärna lägga den tiden i onödan.
Inte ny under list iaf. Är inte ute efter att dumsnåla så jag skall nog göra ett försök att få en ny. Tack!Är det under listpris hos gråhandlare så kör. Eller maila och ring massor av AD runt om i Europa. Inga problem att få tag på den referensen.
Har väldigt svårt att tro att det kommer vara något problem att beställa en 126233. Har du tur så kan det nog finnas i montern. Senast jag var inom var i slutet av november och då hade dom denna. Riktigt fin var den, men svår att fånga på bildVad säger ni i tråden, är det ens värt att pallra sig in till nymans, krons eller Rob E och försöka beställa en 126233 eller skall jag gå på gråhandlare direkt? Är inget fan av klockaffärer eller att åka in till stan nuförtiden så jag vill ogärna lägga den tiden i onödan.
Jubilee är det skönaste klockarmbandet jag har haft.Införskaffat jubilee till min 126200, sjukt nöjd. En helt annan klocka och det blir nog mer handledstid för denna.
Tack, skall försöka finna tiden att ta mig till Nymans mfl snart.Har väldigt svårt att tro att det kommer vara något problem att beställa en 126233. Har du tur så kan det nog finnas i montern. Senast jag var inom var i slutet av november och då hade dom denna. Riktigt fin var den, men svår att fånga på bild
Den är riktigt snygg med palm och rosé, det är dock en 126231Har väldigt svårt att tro att det kommer vara något problem att beställa en 126233. Har du tur så kan det nog finnas i montern. Senast jag var inom var i slutet av november och då hade dom denna. Riktigt fin var den, men svår att fånga på bild
126233 har guldpalmtavlaTack, skall försöka finna tiden att ta mig till Nymans mfl snart.
Den där är ju snygg, men föredrar ändå champagnetavlan.
ah, kopplade inte att det var 126231 där uppe.Den är riktigt snygg med palm och rosé, det är dock en 126231
126233 har guldpalmtavla
Jo, jag vet. Dom hade en 126233 inne också, men inte med palm tavla och tog ingen bild på denDen är riktigt snygg med palm och rosé, det är dock en 126231
126233 har guldpalmtavla
Utseendet bedrar, den är allt annat än skör.Varför väntade jag så länge med att köpa en Datejust? Visst känns den lite skör, så blank som den är, men i övrigt är det en nästintill perfekt klocka.
Snyggt fotat, den är ju verkligen svår att fånga på bild!Varför väntade jag så länge med att köpa en Datejust? Visst känns den lite skör, så blank som den är, men i övrigt är det en nästintill perfekt klocka.
Eller hur! Man får passa på när ljuset ligger rättSnyggt fotat, den är ju verkligen svår att fånga på bild!
Hade lite svårt för den tavlan först men f*n vad ball den är! Får min svarta att kännas ganska plattVarför väntade jag så länge med att köpa en Datejust? Visst känns den lite skör, så blank som den är, men i övrigt är det en nästintill perfekt klocka.
Den där är också superfin! Bra bild!Given klocka på en lördag!
Grym bild på den snyggaste tavlan! Min Wimbledon hälsar.Varför väntade jag så länge med att köpa en Datejust? Visst känns den lite skör, så blank som den är, men i övrigt är det en nästintill perfekt klocka.
Grym bild på den snyggaste tavlan! Min Wimbledon hälsar.