Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Funderar fortfarande på om jag ska köpa den där klockan!! Ser helt underbar ut.126200 får känna på vårsolen
Vad hindrar dig?Funderar fortfarande på om jag ska köpa den där klockan!! Ser helt underbar ut.
Är nog mer inne på en OP eller Explorer. Mest OP för att den ligger lite mer inom min budget, men går inte ens att få tag i en i dagslägetVad hindrar dig?
Ja, det där har ju helt spårat ur. Det också.Är nog mer inne på en OP eller Explorer. Mest OP för att den ligger lite mer inom min budget, men går kubiker ens att få tag i en i dagsläget
Gick en rimligt prissatt på Kaplans idag.Är nog mer inne på en OP eller Explorer. Mest OP för att den ligger lite mer inom min budget, men går kubiker ens att få tag i en i dagsläget
Du har helt rätt! Jag köpte en BB36 för ett tag sedan, som jag tänkte använda under tiden, då jag inte kan vara utan en klocka. Men jag skiftar lite mellan datejust, OP och explorer. Med tanke på kötiden, så har jag gott om tid att tänka!Ja, det där har ju helt spårat ur. Det också.
Själv har jag alltid föredragit Datejust och trots tre olika Explorers är det datejust som lockat mig tillbaka till Rolex de sista åren.
Men jaga det du känner mest för, man skall inte kompromissa. Bättre då att vara utan tycker jag
Roligt att höra! Jag är jättenöjd med den, en perfekt kombo mellan dress och sport. Gillar Explorer för sin borstade länk. Men älskar att ha datum. OP går bort för sina dubbelindex. Oavsett trevliga modeller du väljer mellanFunderar fortfarande på om jag ska köpa den där klockan!! Ser helt underbar ut.
Saknar min gamla 16014 så mycket när jag tittar igenom tråden och ser alla era fina klockor! Råkar nån sitta på en fyr/femsiffrig datejust som är sugen på att sälja så hör av er .
Medhållet! Riktigt snygg tavla!Drömmer om denna tavla i 36mm. Vilken hit!
Ja verkligen! Helt missatDrömmer om denna tavla i 36mm. Vilken hit!
Visst är den läcker Brukar klara mig ungefär ett halvår åt gången efter jag släppt en Datejust, faller alltid tillbaka. Börjar med andra ord bli dags igen.Ja verkligen! Helt missat
Och kul att se dig aktiv igen
Hade varit jäkligt trevligt, synd bara att man aldrig hade kunnat fått köpa en för listDrömmer om denna tavla i 36mm. Vilken hit!
Tycker DJ fortsatt har hopp i jämförelse med övrigt utbud.Hade varit jäkligt trevligt, synd bara att man aldrig hade kunnat fått köpa en för list
Spännande, jag med. Är uppe på 5 månader nu, är de samma utförande som mig tro med jubilee och vitguld? Och hur länge har du väntat?Tycker DJ fortsatt har hopp i jämförelse med övrigt utbud.
Fick tag i en svart 2021 och inväntar en blå med nya fluted-tavlan inom ett par månader, båda från en AD där jag har mindre historik än min ”primära”. Gäller att ligga på och hålla uppe lågan
Stämmer!Spännande, jag med. Är uppe på 5 månader nu, är de samma utförande som mig tro med jubilee och vitguld? Och hur länge har du väntat?
Det roliga är att jag inte ens har sett den heller irl, såg tavlorna han presentera för mig och fastnade för den direkt. Så ska bli fruktansvärt spännande och seStämmer!
Är uppe någonstans kring 4 månader av de förväntade 6-9 vid beställning. Vore ju härligt om de dök upp innan semestern
Är i vanlig ordning oroad över hur ”blingig” den upplevs med konfiguration jubilee, Vitguld + Fluted tavlan, hojta när den anländer till dig så står jag för en bättre lunch om inte avståndet är allt för långt mot att få chansen att se den irl..
Jag har själv ägt den svarta, den är grym. Men nu på jakt efter något lite vildare..Det roliga är att jag inte ens har sett den heller irl, såg tavlorna han presentera för mig och fastnade för den direkt. Så ska bli fruktansvärt spännande och se
Det kommer skina gött i sommarsolen det kan jag intyga med en gång då jag testade en med svart urtavla och bara inne hos ad skulle man kunna trott de dratt igång ett skoldisko så den sken. Jag får dock intyga att jag gillade det
Jag har själv ägt den svarta, den är grym. Men nu på jakt efter något lite vildare..
Den är ball, men palmerna är lite för vilt för min del just nu. Men läcker!En lite vildare