• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Datejust och Date tråden

Wimbledon lördag
IMG_0959.JPG

Hur lång väntetid fick du och var? 😊
Det var lite svävande skulle jag säga. 3-4 månader sades först, men kunde likväl bli 6-8 månader. Men när man läser runt nu och vad andra fått för uppskattningar så låter det kanske optimistiskt men håller alla tummar jag har.
Hur väl brukar en Ad kunna estimera väntetid? Jag hoppas ju att de tar i lite för att kunna överraska positivt :)

Det var lite svävande skulle jag säga. 3-4 månader sades först, men kunde likväl bli 6-8 månader. Men när man läser runt nu och vad andra fått för uppskattningar så låter det kanske optimistiskt men håller alla tummar jag har.
Hur väl brukar en Ad kunna estimera väntetid? Jag hoppas ju att de tar i lite för att kunna överraska positivt :)
Tack för info! Håller tummarna att du blir positivt överraskad! 😀

Ser ut som om det plockats ut ett par nya DJ på sistone, hur länge fick ni sitta på nålar innan samtalet kom ? Vet att det såklart är högst individuellt men är ändå nyfiken.

Jag var inne hos en AD I Stockholm i helgen och hörde mig för, efter lite trevligt prat, en kaffe och några provningar fick jag till svar att det i dagsläget var cirka 2 års väntetid, förvisso på en för I år ny och lite hetare tavla, men 2 jädra år ? På en DJ ? 🤔

Men i dagens situation kanske man ska vara glad över att man ens fick hamna på listan hehe..

Ser ut som om det plockats ut ett par nya DJ på sistone, hur länge fick ni sitta på nålar innan samtalet kom ? Vet att det såklart är högst individuellt men är ändå nyfiken.

Jag var inne hos en AD I Stockholm i helgen och hörde mig för, efter lite trevligt prat, en kaffe och några provningar fick jag till svar att det i dagsläget var cirka 2 års väntetid, förvisso på en för I år ny och lite hetare tavla, men 2 jädra år ? På en DJ ? 🤔

Men i dagens situation kanske man ska vara glad över att man ens fick hamna på listan hehe..
Bergströms GBG har stängt listan på alla DJ så ja bizarrt nog ska man nog vara glad att ens vara på listan på en DJ 🙃

Datejust med sin nuvarande väntetid har gått in i pantheon av stjärnor tillsammans med de flesta Rolex professionella klockor. Och att tänka på att jag beställde min i juni, då var de flesta DJ:s på plats, och jag hämtade i augusti. Min vän registrerade sig för detsamma i september och väntar fortfarande på ett samtal. :D

Så idag fick jag ta emot det där samtalet jag väntat på 😍 Min första Rolex och det känns för jäkla bra just nu! Perfekt present till påskhelgen

Bilagor

• BE207413-ACE2-43A4-93B8-AB3E3D2E4813.jpeg
    BE207413-ACE2-43A4-93B8-AB3E3D2E4813.jpeg
    352.5 KB · Visningar: 38
  • 3320A89E-5710-43B9-935F-999CDC4B7629.jpeg
    3320A89E-5710-43B9-935F-999CDC4B7629.jpeg
    342.4 KB · Visningar: 45
  • 51679237-4E76-46CA-B624-ABA67C602619.jpeg
    51679237-4E76-46CA-B624-ABA67C602619.jpeg
    404.7 KB · Visningar: 43
Tillbaka
Topp