Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Så sjukt snyggg ur! Väntar sedan början av februari på ett samtal med besked om att en likadan finns för uthämtning
Absolut snyggaste SS datejust.
Hur lång väntetid fick du och var?Så sjukt snyggg ur! Väntar sedan början av februari på ett samtal med besked om att en likadan finns för uthämtning
Det var lite svävande skulle jag säga. 3-4 månader sades först, men kunde likväl bli 6-8 månader. Men när man läser runt nu och vad andra fått för uppskattningar så låter det kanske optimistiskt men håller alla tummar jag har.Hur lång väntetid fick du och var?
Tack för info! Håller tummarna att du blir positivt överraskad!Det var lite svävande skulle jag säga. 3-4 månader sades först, men kunde likväl bli 6-8 månader. Men när man läser runt nu och vad andra fått för uppskattningar så låter det kanske optimistiskt men håller alla tummar jag har.
Hur väl brukar en Ad kunna estimera väntetid? Jag hoppas ju att de tar i lite för att kunna överraska positivt
Bergströms GBG har stängt listan på alla DJ så ja bizarrt nog ska man nog vara glad att ens vara på listan på en DJSer ut som om det plockats ut ett par nya DJ på sistone, hur länge fick ni sitta på nålar innan samtalet kom ? Vet att det såklart är högst individuellt men är ändå nyfiken.
Jag var inne hos en AD I Stockholm i helgen och hörde mig för, efter lite trevligt prat, en kaffe och några provningar fick jag till svar att det i dagsläget var cirka 2 års väntetid, förvisso på en för I år ny och lite hetare tavla, men 2 jädra år ? På en DJ ?
Men i dagens situation kanske man ska vara glad över att man ens fick hamna på listan hehe..
Grattis! Tycker att den tavlan växer och växer, även för en som hatar grått...Så idag fick jag ta emot det där samtalet jag väntat på Min första Rolex och det känns för jäkla bra just nu! Perfekt present till påskhelgen
Grattis till ett fint förvärv! Har själv bara väntat i 3 dagar och är redan så otålig att jag sprickerSå idag fick jag ta emot det där samtalet jag väntat på Min första Rolex och det känns för jäkla bra just nu! Perfekt present till påskhelgen
Vilken ref och kombination?Grattis till ett fint förvärv! Har själv bara väntat i 3 dagar och är redan så otålig att jag spricker
126334 med nya fluted motif tavlan i blått/ fluted bezel och jubileéVilken ref och kombination?
Tack, känns helrätt. Blir ngt för grabben att ärvaGrattis! Tycker att den tavlan växer och växer, även för en som hatar grått...
Tack Känner igen det där haha. Hoppas du slipper vänta mer än nödvändigt!Grattis till ett fint förvärv! Har själv bara väntat i 3 dagar och är redan så otålig att jag spricker
Hehe, jag ska använda min som lockbete för bra betyg...Tack, känns helrätt. Blir ngt för grabben att ärva
Så idag fick jag ta emot det där samtalet jag väntat på Min första Rolex och det känns för jäkla bra just nu! Perfekt
Magiskt och grattis, är det 36 eller 41mm, kan inte se vilken size det ärSå idag fick jag ta emot det där samtalet jag väntat på Min första Rolex och det känns för jäkla bra just nu! Perfekt present till påskhelgen
Ser ut att vara en klassisk 36:aMagiskt och grattis, är det 36 eller 41mm, kan inte se vilken size det är
Tusen tack Är 36 mmMagiskt och grattis, är det 36 eller 41mm, kan inte se vilken size det är
KorrektSer ut att vara en klassisk 36:a
Stort grattis! Bästa tavlan ocksåSå idag fick jag ta emot det där samtalet jag väntat på Min första Rolex och det känns för jäkla bra just nu! Perfekt present till påskhelgen