SMÅSPARAREN
Basic
Tack så mktStort grattis! Bästa tavlan också
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack så mktStort grattis! Bästa tavlan också
Jag har fått erbjudande att köpa DJ direkt 3 gånger hos AD. Dock på stålarmband och vanlig svart urtavla samt slät bezel.Ser ut som om det plockats ut ett par nya DJ på sistone, hur länge fick ni sitta på nålar innan samtalet kom ? Vet att det såklart är högst individuellt men är ändå nyfiken.
Jag var inne hos en AD I Stockholm i helgen och hörde mig för, efter lite trevligt prat, en kaffe och några provningar fick jag till svar att det i dagsläget var cirka 2 års väntetid, förvisso på en för I år ny och lite hetare tavla, men 2 jädra år ? På en DJ ?
Men i dagens situation kanske man ska vara glad över att man ens fick hamna på listan hehe..
Enda som fanns inne vid mitt besök var med Mother of pearl tavla och med stenar.. samt ett par i helguld, fick som sagt en uppskattad tid på allt mellan 18-24 månader på önskad ref.Jag har fått erbjudande att köpa DJ direkt 3 gånger hos AD. Dock på stålarmband och vanlig svart urtavla samt slät bezel.
Grattis och välkommen till KlubbenSå idag fick jag ta emot det där samtalet jag väntat på Min första Rolex och det känns för jäkla bra just nu! Perfekt present till påskhelgen
Tack DanielGrattis och välkommen till Klubben
Så idag fick jag ta emot det där samtalet jag väntat på Min första Rolex och det känns för jäkla bra just nu! Perfekt present till påskhelgen
Tack Morran! Så nöjdWow snygg kombo (och rätt storlek)
Grattis
Innan Rolex visade sina for aret nya klockor talade jag med formodligen samma AF som du.Ser ut som om det plockats ut ett par nya DJ på sistone, hur länge fick ni sitta på nålar innan samtalet kom ? Vet att det såklart är högst individuellt men är ändå nyfiken.
Jag var inne hos en AD I Stockholm i helgen och hörde mig för, efter lite trevligt prat, en kaffe och några provningar fick jag till svar att det i dagsläget var cirka 2 års väntetid, förvisso på en för I år ny och lite hetare tavla, men 2 jädra år ? På en DJ ?
Men i dagens situation kanske man ska vara glad över att man ens fick hamna på listan hehe..
Riktigt grym tavlaGlad påsk på er!
Tack, den är riktigt vassRiktigt grym tavla
Ingen? vart köper man bra verktyg (tång) till bäst pris nuförtiden så jag kan testa själv utan att repa sönder boetterna?Nån som har koll på ifall oyster från 40mm sportstål funkar på 1262** DJ? Och vise versa? Vet att länk från 1162** funkade bra på sub/gmt 40mm men inte sett någon byta på 1262**?
Kolla watchwear. Det är 20% nu under påskhelgen.Ingen? vart köper man bra verktyg (tång) till bäst pris nuförtiden så jag kan testa själv utan att repa sönder boetterna?
Riktigt fräsch, troligen den man hade siktat på om man hade gått för någon
GrattisGrattis och välkommen till Klubben
Var det någon specifik modell du frågade efter? Eller bara överlag? Enligt min erfarenhet så får man ofta svar som känns väldigt dragna ur röven om man bara frågar efter vad som helst i stål.Innan Rolex visade sina for aret nya klockor talade jag med formodligen samma AF som du.
Fick da veta att det var 36manader (ja 3 djalvla ars) vantetid pa en DJ41mm i stal.
I mitt huvud ar det samma sak som att saga 'Du ar inte langre en kund som vi behover da du bara vill kopa Rolex" men visst...vi sager en tid for att ge dig ett svar.
En annan kompis gick in hos konkurrenten i hostas och klev ut med en DJ41 med bla tavla.Forstagangskund ska val ocksa tillaggas
Sa olika kan det tydligen vara tio minuters promenadvag ifran varandra.
Grymt! Vad är det för ref på den till vänster?Ett par ovanliga DateJusts
Välkommen! Gamlingarna är bäst.Äntligen får man vara med i den här tråden. Visserligen med en gamling, men den är precis som jag vill ha den: Pie pan-tavla i silver, ingen lume, stor krona på claspen, nyservad och trycktestad.
Ha ha, tack. Jag håller med.Välkommen! Gamlingarna är bäst.