Av med klippa gräset-klockan och på med gräsklockan
Senast ändrad:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hur blir PCL-finishen påverkad av det där? Jag har tänkt att den är så känslig att även en mjuk borste orsakar skada, men jag är kanske för räddDJ på spa! Trevlig Valborg.
Händer ingenting av vad jag kan se, körde extra soft borste. Där det inte fanns tunna hairlines på dem polerade ställena, så ser ytan ny ut.Hur blir PCL-finishen påverkad av det där? Jag har tänkt att den är så känslig att även en mjuk borste orsakar skada, men jag är kanske för rädd
Har för mig att ett nytt set visare medföljer till den nya tavlan du beställer.Hur funkar det att byta till/från diamanttavla, måste man byta visarna då också?
Tänker på att visare på ref med diamanttavlor saknar lysmassa.
Aha, kanon tack.Har för mig att ett nytt set visare medföljer till den nya tavlan du beställer.
Snygga innetofflor!
Fårskinn tofflor är grejer detSnygga innetofflor!
Sjukt cool skjorta! Väldigt snygg klocka också förresten...
Riktigt fin bild det där! Ja, DJ är otroligt fina klockor. Hur kom det sig förresten att du sålde din, haha?Synd att se dig lämna @seikosha, dina bilder har fått både en och två personer att öppna plånboken (inklusive mig själv). Glwts, hoppas det är nåt annat kul på g .
Bild på min förra (som jag håller dig 100% skyldig till att jag köpte)
Riktigt fin bild det där! Ja, DJ är otroligt fina klockor. Hur kom det sig förresten att du sålde din, haha?
Jag hajar! Man har alltid något nytt i kikaren hehe. Nåja, får se ifall någon nappar, annars får den stanna helt enkelt.Jag köpte den några dagar innan pepsi-samtalet kom så det blev lite för mycket på samma gång
Men nu är jag med DJ igen