Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det där är en riktigt bra tavla. Jag är väl en av få som tycker att en DJ inte ska ha palmer, Rolex-loggor eller annat onödigt.
Jag håller med dig till 100%. Jag föredrar också dessa "tråkiga" urtavlor.Det där är en riktigt bra tavla. Jag är väl en av få som tycker att en DJ inte ska ha palmer, Rolex-loggor eller annat onödigt.
Less is more och det lyfter hela klockan!
Dock allt annat än tråkigJag håller med dig till 100%. Jag föredrar också dessa "tråkiga" urtavlor.
Kort sagt, jag kan säga att den är lika fantastisk som den blå.Dock allt annat än tråkig
Är det den nya mintgröna tavlan?
Exakt.Är det den nya mintgröna tavlan?
Var och kollade på den idag. Uppfattade den nästan som mer grå än grön i skyltfönstret men misstänker att den leker med ljuset och ser väldigt olika ut vid olika tillfällen?
Tydligt grön enligt mig, men sunbursten gör ju såklart sitt i diverse ljusVar och kollade på den idag. Uppfattade den nästan som mer grå än grön i skyltfönstret men misstänker att den leker med ljuset och ser väldigt olika ut vid olika tillfällen?
Ja där ser den klart grönare ut. Sen jämför jag med denna och den är ju ännu grönare. Eller annan grön iafTydligt grön enligt mig, men sunbursten gör ju såklart sitt i diverse ljus
Helt klart en stor skillnad, men den benämns ju Mint Green av en anledningJa där ser den klart grönare ut. Sen jämför jag med denna och den är ju ännu grönare. Eller annan grön iaf
Det där den i särklass snyggaste urtavlan med färg
Mint green? 41 eller 36?Dags att ta helg
36.Mint green? 41 eller 36?
36mmMint green? 41 eller 36?
Har den där fått något smeknamn ännu? "Hulk-Light"? Jättefin i alla fall!Dags att ta helg
Har en exakt sån här utan diamanter ny från 2022. Väldigt fint glänsande eftersom den är ganska ny. Haft en gulguld som tagit ganska mycket stryk. Det är ganska stor skillnad mellan dem vad gäller reflektioner och "blinget". Den nyare skiner mycket finare och ser mer krispig ut. Och det går knappt att polera den delen utan att göra det värre.
tycker det är svårt att fånga blinget på bild, men du har lyckats rätt bra måste jag sägaTycker min 50 år gamla bezel har klarat sig bra.