Falken
Silver
Problem löstDåligt tryck i denna tråd när man nu börjat leta 126234, upp med fler bilder!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Problem löstDåligt tryck i denna tråd när man nu börjat leta 126234, upp med fler bilder!
Ej tidskorrekt för 1500 men 62510-19 med 574 ends passar.Hej! Hoppas detta är rätt tråd.
Jag undrar vilka jubilee-länkar samt endlänkar passar till en Ref 1500 date. Inte lyckats googla mig fram till detta tyvärr.
Stort tack!Ej tidskorrekt för 1500 men 62510-19 med 574 ends passar.
Följdfråga @SWC heter länken 62510-19?Stort tack!
Följdfråga @SWC heter länken 62510-19?
Har noterat att det finns 62510H och M bland annat.
Tack! Ursäkta att jag bara frågar på, skiljer det sig i pris nämnvärt mellan 19mm och 20mm?Ja 62510-19
62510 finns i flera varianter men du behöver 19mm bredd.
Tack! Ursäkta att jag bara frågar på, skiljer det sig i pris nämnvärt mellan 19mm och 20mm?
Jag har köpt en Ref 1500 som verkar sitta på 62510H 20mm.
Nu är ju du i branschen men jag skulle ha trott att 19 mm skulle varit betydligt billigare. Men det kanske är ett lågt utbud?Brukar vara ungefär samma pris.
Upplever att det var svårt att hitta 19mm länk.Nu är ju du i branschen men jag skulle ha trott att 19 mm skulle varit betydligt billigare. Men det kanske är ett lågt utbud?
Nu är ju du i branschen men jag skulle ha trott att 19 mm skulle varit betydligt billigare. Men det kanske är ett lågt utbud?
Upplever att det var svårt att hitta 19mm länk.
Ni får ursäkta min okunnighet. Jag är helt ny på Rolex. Kan man köpa länken hos AD fortfarande eller är det KS och likande som gäller?
Vilken färg gillar du mest?Ni som har en 126234 med Bright Black eller Bright Blue tavla, vad får er att föredra er över den andra?
Är i tankarna på att köpa en men är kluven gällande vilken tavla jag vill ha.
Det lutar mest åt den svarta för närvarande just för att den matchar med allt och hört att det blåa kan kännas lite utvättade i för ljusa förhållanden.Vilken färg gillar du mest?
Då var det enkelt för dig. Den färgen det lutar mest åt, bara att köra på!Det lutar mest åt den svarta för närvarande just för att den matchar med allt och hört att det blåa kan kännas lite utvättade i för ljusa förhållanden.
Vad har du för andra klockor samt vilka färger på kläder gillar du? Ska du vara owg är ju svart kanske mest praktiskt men har du flera att alternera mellan så är ju blå roligt då det poppar lite mer.Ni som har en 126234 med Bright Black eller Bright Blue tavla, vad får er att föredra er över den andra?
Har haft båda och föredrar den blå helt klart. Blir liksom lite mer liv och djup i den. Den svarta är dock bra också.Ni som har en 126234 med Bright Black eller Bright Blue tavla, vad får er att föredra er över den andra?
Snygga båda två. Förr så var det ju så att i princip alla Rolex hade svarta tavlor och därför så tycker jag att det är kul att Datejust har så många alternativ. Med det sagt så är det snyggt med svart tavla på DJ och även andra Rolex modeller går att få med färgglada tavlor. Tänker OP.Har haft båda och föredrar den blå helt klart. Blir liksom lite mer liv och djup i den. Den svarta är dock bra också.
Roligare med bilder! Nu blev jag ju riktigt sugen på DJ igen…
Du är ett geniDå var det enkelt för dig. Den färgen det lutar mest åt, bara att köra på!
Har en Omega med blå tavla men rättfärdigar inte den blåa tavlan från Rolex då den skiljer sig åt. Förutom det så är OP på blå tavla snyggare än DJ på blå tavla tycker jag.Vad har du för andra klockor samt vilka färger på kläder gillar du? Ska du vara owg är ju svart kanske mest praktiskt men har du flera att alternera mellan så är ju blå roligt då det poppar lite mer.
Älskar dina bilder, super snygga!Har haft båda och föredrar den blå helt klart. Blir liksom lite mer liv och djup i den. Den svarta är dock bra också.
Roligare med bilder! Nu blev jag ju riktigt sugen på DJ igen…
Vad jag älskar Datejust!
Ångrar lite att jag sålde min 116200 på oyster som var lagom insliten.. men faktum är att jag fortfarande suktar efter en 16200 på borstat oyster.. en datejust mer för dagligt bruk.
Tills dess funkar den bra så klart
Har inte längre men lägger en röst på svart. Låter tråkigt men som tidigare nämnts, det är gott om liv i den, särskilt i rörelse.Ni som har en 126234 med Bright Black eller Bright Blue tavla, vad får er att föredra er över den andra?
För mig vinner blå tavla alla dagar i veckan. Mer livlig och ger klockan en helt annan karaktär. Får nästan en att längta ut för att se sunbursteffekten.Ni som har en 126234 med Bright Black eller Bright Blue tavla, vad får er att föredra er över den andra?