God morgon!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Men det där såg inte så farligt ut.Har en 16030 med större gluggar en Tore Skogman som om nyligen kom hem från service,
Det får väl bli en renovering av länken framöver. Någon som har tips på bra ersättningsjubilé fram tills dess?
Och hur stor är risken egentligen att pinsen ryker när den har såpass mycket strech ?
Om du servar en Rolex hos någon som är auktoriserad sätter de tydligen inte på länken igen om det finns en risk att den går sönder.Har en 16030 med större gluggar en Tore Skogman som om nyligen kom hem från service,
Det får väl bli en renovering av länken framöver. Någon som har tips på bra ersättningsjubilé fram tills dess?
Och hur stor är risken egentligen att pinsen ryker när den har såpass mycket strech ?
Ok, tack för svar! nu är den inte servad hos en Rolex AD.Om du servar en Rolex hos någon som är auktoriserad sätter de tydligen inte på länken igen om det finns en risk att den går sönder.
Även om du tappar den i havet är det lugnt:Ok, tack för svar! nu är den inte servad hos en Rolex AD.
På tiden att göra rent länken. Eller skicka tlll Ancestry.Bild från gårdagen, inga filter här inte
Jag vetPå tiden att göra rent länken. Eller skicka tlll Ancestry.
Utmärkt smak... har exakt den kombon själv!Bjuder på en bild från dagens lunchpromenad, DJ41
Eftersöker referensnumret för en lady datejust med fluted bezel, svart urtavla med diamanter och two tone rosé jubilee. Misstänker att det är 279171 men vad är hela referensnumret med den konfigurationen?
Silver, monokromt och sobert.Tycker det är extremt svårt med val av urtavla på 126234. Vad är eran favoritfärg och varför?
Är just nu uppskriven på en svart men växlar mellan olika i omgångar.
Det kommer att vara min primära klocka, så har inga andra i specifik färg som påverkar valet.
Har nu en 16234 i silver som jag älskar och är inte helt stängd för att den nya också är silver.
Låt mig höra era åsikter
Tycker det är extremt svårt med val av urtavla på 126234. Vad är eran favoritfärg och varför?
Det kommer att vara min primära klocka, så har inga andra i specifik färg som påverkar valet.
Har nu en 16234 i silver som jag älskar och är inte helt stängd för att den nya också är silver.
Låt mig höra era åsikter
Ska du ha kvar din 16234? I sådana fall hade jag gått för en annan tavla än silver på 126234. Jag har en blå och det är en riktigt nice färg. Dock kanske svart fungerar i fler situationer. Har haft en sådan också och den är bra den med. Bilder för jämförelse.Tycker det är extremt svårt med val av urtavla på 126234. Vad är eran favoritfärg och varför?
Låt mig höra era åsikter
Min dröm för tillfället är en 126334 med silvertavla… så silver är mitt svar. Klassiskt, tidlöst, elegant.Tycker det är extremt svårt med val av urtavla på 126234. Vad är eran favoritfärg och varför?
Låt mig höra era åsikter
Riktigt fina båda två!Ska du ha kvar din 16234? I sådana fall hade jag gått för en annan tavla än silver på 126234. Jag har en blå och det är en riktigt nice färg. Dock kanske svart fungerar i fler situationer. Har haft en sådan också och den är bra den med. Bilder för jämförelse.
Riktigt fina båda två!
Tanken har slagit mig att behålla min nuvarande och addera en ny men utgångspunkten är ett byte
Silver är min favorit. Klassiskt, tidlöst och stilrent. Funkar till precis alltTycker det är extremt svårt med val av urtavla på 126234. Vad är eran favoritfärg och varför?
Låt mig höra era åsikter
Silver är min favorit. Klassiskt, tidlöst och stilrent. Funkar till precis allt
Ett lysande exempel på att inte välja silver då. Om man nu inte vill synas och väcka uppmärksamhet.ägt många klockor genom tiden men tror nog det va min silvriga 116234 som jag fick mest komplimanger från folk som inte är insatta i klockträsket
Silver är skitsnyggt, absolut. Men svart är sååå mycket tydligare att läsa av, vilket även gör den ”snyggare”. Dvs jag väger in funktionalitet i designen på nåt märkligt vis. Hade en Tudor Prince DayDate 36 med silvertavla, skitsnygg, men störde mig på för lite kontraster index kontra tavlan. Så jag säger SVART! Min drömklocka ju.Tycker det är extremt svårt med val av urtavla på 126234. Vad är eran favoritfärg och varför?
Låt mig höra era åsikter
Det är sant, och att det blir riktigt tydlig kontrast från allt stål och vitguldsbezel som jag känner får klockan att leva lite mer.Silver är skitsnyggt, absolut. Men svart är sååå mycket tydligare att läsa av, vilket även gör den ”snyggare”. Dvs jag väger in funktionalitet i designen på nåt märkligt vis. Hade en Tudor Prince DayDate 36 med silvertavla, skitsnygg, men störde mig på för lite kontraster index kontra tavlan. Så jag säger SVART! Min drömklocka ju.