Har snöat in på 126234 på oyster. En kombo jag aldrig gillat tidigare men också den enda jag ännu inte haft.
![]()
Nån som vill lägga upp lite bilder?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har snöat in på 126234 på oyster. En kombo jag aldrig gillat tidigare men också den enda jag ännu inte haft.
![]()
Fräsch!![]()
16014 från -85
Sjukt sammanträffande, fick prova en kollegas dito med vit tavla igår och fastnade direkt för denna.Har snöat in på 126234 på oyster. En kombo jag aldrig gillat tidigare men också den enda jag ännu inte haft.
![]()
Väldigt olika hos olika ADs. Ring runt och fråga efter just den konfiguration du är sugen på. Min erfarenhet är att räfflad ring + jubbe är svårast. Hade jag haft cash nu så hade jag kastat mig över palmen på köp och sälj utan att blinkaSjukt sammanträffande, fick prova en kollegas dito med vit tavla igår och fastnade direkt för denna.
En fråga från en oinitierad, är det samma väntetider/AD lista och sociala besök för att köpa Datejust på Oyster som på Jubilee eller exempelvis sub?
Tack! Ja det är planen. Blir det en så kommer jag försöka få tag på en direkt. Finns den ny från AD så är det ju toppen, men jag har inga problem och köpa av beggathandlare så någon längre väntetid för en ny blir det inteVäldigt olika hos olika ADs. Ring runt och fråga efter just den konfiguration du är sugen på. Min erfarenhet är att räfflad ring + jubbe är svårast. Hade jag haft cash nu så hade jag kastat mig över palmen på köp och sälj utan att blinka
klipp från Hodinkee på 116234 som är lika läcker:Har snöat in på 126234 på oyster. En kombo jag aldrig gillat tidigare men också den enda jag ännu inte haft.
![]()
115-125 på jubilee kanske.Hej!
Vad är det för värde på 126234 blue motif med fluted bezel om man ska ha en i bra skick?
En 1601 är bra Bang for the buck.
Eller hur! Jag tycker 1601 och 1600 är ruggigt braEn 1601 är bra Bang for the buck.
AgreeEller hur! Jag tycker 1601 och 1600 är ruggigt bra![]()
Till vilken ref söker du länk?Har ni någon annan sida utöver Chrono24 och här där man kan hitta begagnade länkar till DJ36? Varit lite inne på om man ska skaffa en jubilee eller helt ny modell bara..![]()
Då är det superjubilee (ref 63600) du är ute efter. List var 18500 förra året så kanske marginellt högre nu. I och med att de betingar högre en än så beg skulle jag föreslå att då hör av dig till närmaste AD och beställer ett. Både enklast och billigast alltså.
Toppen, hade inte koll på det ref-nr. Tack!Då är det superjubilee (ref 63600) du är ute efter. List var 18500 förra året så kanske marginellt högre nu. I och med att de betingar högre en än så beg skulle jag föreslå att då hör av dig till närmaste AD och beställer ett. Både enklast och billigast alltså.
Någon som vet om någon modell som är större än 36 som har sålts med superjubilee?
Precis dolt lås är det jag suktar efter.I exakt samma utförande nej. Om du endast tänker dolt lås så är närmast jubileet till t.ex 16718.
Grymt finNyputsad, nyställd och redo för helg!
![]()