• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Datejust och Date tråden

IMG_9865.jpeg

Bytte ikväll till mig min första DJ, en 116234 med i mitt tycke den snyggaste färgen på tavla. Sjukt nöjd efter bara några timmars ägande🙂

Jag talade med AD i veckan och de kan ej leverera en DJ i stål (i någon konfiguration) under 2025. De får en lägre ”tilldelning”från Rolex 2025 än 2024. Jag har tidigare köphistorik…

Ej i Stockholm men svensk AD.
Alright, det låter konstigt, tycker du ska prova en större AD, typ Nymans. Jag har varit inne hos Bergströms i Uppsala t.ex och dom var rätt så svåra med relativt "enkla" modeller, fick inte ens skriva upp mig på listan för typ OP36, då saknade jag helt köphistorik där, men ändå. Vet inte om det beror på att dom får mycket liten tilldelning eller att många reser till mindre AD:s i tron om att det ska gå snabbare men att det får motsatt effekt.

Tillbaka
Topp