Well then! Bra val. Den är otroligt jävla stilig.Rött datum på förra O
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Well then! Bra val. Den är otroligt jävla stilig.Rött datum på förra O
Well then! Bra val. Den är otroligt jävla stilig.
Fett! Skriv i pm eller på insta vilken dag du ska dit! Är inte i stan förns efter jul igen dock..Trivs som fan. Passar perfekt i jobbet med kostym/kavaj! Men blir även en skön kontrast till T-shirt och jeans med tatueringarna på fritiden.
Kom över till Zoi nästa vecka så får du klämma
Passar den på en datejust 16200 från -91? Jag är ev på jakt efter en om det är rätt pris.Vad tror ni man hade kunnat få för en oysterlänk från 2012 till en 116200? Tror det saknas en länkbit. Är lite sugen på att byta till jubilee!
Antingen hitta någon som vill byta rakt av (hojta om ni är sugna) eller sälja min länk och köpa begagnad jubilee alternativ att köpa ny. Vad tror ni är enklast/bäst/billigast?
Det blir bara konstigt och onödigt dyrt. Polerade mittlänkar. Köp ett Oyster 78360 istället.Passar den på en datejust 16200 från -91? Jag är ev på jakt efter en om det är rätt pris.
Polerade mittlänkar är ju inte aktuellt. Thanx.Det blir bara konstigt och onödigt dyrt. Polerade mittlänkar. Köp ett Oyster 78360 istället.
Ser väldigt fin ut faktiskt men ganska högt pris med tanke på att det inte är någon quick-set samt att jubilee-länken inte medföljer.Hej!
Jag är riktigt sugen på att slå till på den som gripenbro har!
Min fråga är varför ingen har slagit till på den än? Tycker tavlan är skitball och är förvånad att den varit kvar så länge? Är det något jag missat?
http://gripenbro.se/artiklar/watches/rolex-17.html
God jul allesammans
Mvh
Deddas
Jo förstår 25k för icke quickset och utan jubilee är lite saftigt kanske men jag tänker att tavlan gör att priset är högre?Ser väldigt fin ut faktiskt men ganska högt pris med tanke på att det inte är någon quick-set samt att jubilee-länken inte medföljer.
Jo förstår 25k för icke quickset och utan jubilee är lite saftigt kanske men jag tänker att tavlan gör att priset är högre?
Tack för snabbt svar!
Ha en fin jul
Jag tycker det med! Jag tycker den är asball funderar på att skaffa ett perlon till denTycker du ska slå till! Riktigt fin tavla. Tycker inte priset är så farligt. Kul tavla som sagt!
Nej, det är inget du missat. Köp om du vill åt en DJ tropical. Väldigt ovanlig. Du lär vara ganska ensam om en sån typ av tavla.Hej!
Jag är riktigt sugen på att slå till på den som gripenbro har!
Min fråga är varför ingen har slagit till på den än? Tycker tavlan är skitball och är förvånad att den varit kvar så länge? Är det något jag missat?
http://gripenbro.se/artiklar/watches/rolex-17.html
God jul allesammans
Mvh
Deddas
Ja alltså jag tycker den är stört häftig!Nej, det är inget du missat. Köp om du vill åt en DJ tropical. Väldigt ovanlig. Du lär vara ganska ensam om en sån typ av tavla.
God Jul!! Ps. Särskilt länge har den inte varit ute heller. 2-3 veckor max. DsJa alltså jag tycker den är stört häftig!
Tack för alla hjälpsamma och snabba svar!
God jul allihopa
Den blev såld igår morse....God Jul!! Ps. Särskilt länge har den inte varit ute heller. 2-3 veckor max. Ds
Grattis! Precis en sån skulle jag vilka ha.Fortfarande inplastad med det åker rätt som det är. Jag fick vänta på den, men dan före dan före dopparedagen hämtades den hem. Det är alltid en känsla att vara först på en klocka.
Till dig eller nån annan?Den blev såld igår morse....
Till någon annanTill dig eller nån annan?
Den bilden kan man inte annat än älska. Vilken bild, vilket uttryck!Spännande tavla och hur den fångar ljuset. Varm ton i ljuset tidigare idag.
Nu är det så att jag är sugen på en 116200. Tavla och annat har jag inte riktigt landat in i vilken jag vill ha. Det finns ju så många härliga. Men den ska absolut ha jubilee men jag undrar från vilket årtal man började med den integrerade spännet i länken. Någon som har koll?
Ja det var en sådan jag menade. Stort tack.Menar du Crownclasp? Fjärde kvartalet 2003
Konstigt, det är där det ska stå. Under texten. Ibland kan det skavas bort.Har någon koll på vart jag hittar min klockas nummer, en Rolex datejust 16200 från -91?
På ena sidan vid bandhornen står det orig rolex design och på den andra stainless steel. Dock inget nummer... Måste men leta inne i klockan?