Och du har ett stort hål mellan öronen.Det är ju hål i urtavlan mellan 11 och 1. Sen har du grus på tavlan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Och du har ett stort hål mellan öronen.Det är ju hål i urtavlan mellan 11 och 1. Sen har du grus på tavlan.
Och du har ett stort hål mellan öronen.
Den vita är väldigt snygg. Vill du bli av med den så lägg ett pm, annars hoppas jag får njuta av fler bilder framöver.Min nya tavla är tillgänglig snabbare än tänkt, så jag passar på att lägga upp den vita så länge den finns kvar.
Den vita är väldigt snygg. Vill du bli av med den så lägg ett pm, annars hoppas jag får njuta av fler bilder framöver.
Man gillar det vita tavlan på 1601...
I stand corrected . Silvervit..???Silver väl?
Snygg hur som...
116200. Trevlig.
116200. Trevlig.
helt grym! blir nog årets julklapp till mig från barnen116200. Trevlig.
Nej. Vet inte riktigt vad tavlan heter. Gjorde en tråd om det här men den verkar inte ha något namn. Blue patterned dial enda jag kommit fram till.Är det en blå linen tavla?
Nej. Vet inte riktigt vad tavlan heter. Gjorde en tråd om det här men den verkar inte ha något namn. Blue patterned dial enda jag kommit fram till.
Man får nästan lite Tropic vibbar . Snyggt!Nej. Vet inte riktigt vad tavlan heter. Gjorde en tråd om det här men den verkar inte ha något namn. Blue patterned dial enda jag kommit fram till.
116200. Trevlig.
Ah okej, tack. Grymt snygg!
Man får nästan lite Tropic vibbar . Snyggt!
Varför är vissa dagar röda? Ojämna bara?116200. Trevlig.
Yes, roulettedatumVarför är vissa dagar röda? Ojämna bara?
Mkt braÄntligen.
Äntligen.
Söndagar och helgdagar är röda dagar. Varför? Något med kristendomen, besöka kyrkan och hedar helgon mm (finns säkert någon historiker som kan bättre förklara det).Varför är vissa dagar röda? Ojämna bara?
Men om du har mens en onsdag då?Söndagar och helgdagar är röda dagar. Varför? Något med kristendomen, besöka kyrkan och hedar helgon mm (finns säkert någon historiker som kan bättre förklara det).
I så fall är varannan dag en helgdag med en Datejust på handleden.Söndagar och helgdagar är röda dagar. Varför? Något med kristendomen, besöka kyrkan och hedar helgon mm (finns säkert någon historiker som kan bättre förklara det).
Inte för inte varför DJ är en budget modell..I så fall är varannan dag en helgdag med en Datejust på handleden.
Grattis! Back to "basic"? Samma tavla som förut right?