Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tror det nämns tidigare i tråden, runt 35-40 om jag inte minns fel!Någon med koll på vad en MOP-tavla till femsiffrig ref kostar?
kan tänka mig att det är svindyrt...
Härligt...Tror det nämns tidigare i tråden, runt 35-40 om jag inte minns fel!
En Datejust på 36mm i jämförelse mot en Chopard på 44mm, ordentlig skillnad!!
Detta blir ju mitt 100e inlägg, så lägger in en till bild
Hur Datejustens blåa tavla skiftar i färg är helt underbart!
På Datejusten antar jag att du menar?Vilken ref är det ?
FRÅGA!
Vad ska det vara för länk, till en 1601 i 18k?
Kör den på läder men tanken har slagit mig att kanske köpa en länk till den.
Jubilee antar jag att det ska vara? OCH är det någon som har en aning om vad ett rimligt pris är för en beg./går det att köpa nytt av AD?
Tack!
Stämmer bra, men tyvärr smakar det så kostar det, 72k fick jag ge för en ny 18k jubileelänk för c:a 1,5 år sedan.@Omen köpte ett nytt till sin GMT, har för mig det var svindyrt.
Ja, den ena ser förvuxen ut. Gissa vilkenEn Datejust på 36mm i jämförelse mot en Chopard på 44mm, ordentlig skillnad!!
Detta blir ju mitt 100e inlägg, så lägger in en till bild
Hur Datejustens blåa tavla skiftar i färg är helt underbart!
Stämmer bra, men tyvärr smakar det så kostar det, 72k fick jag ge för en ny 18k jubileelänk för c:a 1,5 år sedan.
150 papp för en länk? Visst guld, det begriper jag är det inte är gratis, men 150.000 hade jag aldrig kunnat gissa.Köpte du länken ny? (Edit, såg just att den var ny när du köpte den)
-Väldigt bra pris isåfall om man jämför med dagens priser?! hehe.
Har senaste veckan mailat runt till lite olika ADs, och frågat om en 18k länk till en 1601. Har fått lite olika svar, några tusen upp och ner såklart. Men här är ungefärliga snittpriser på de olika länkarna i 18k oprutat via mail:
Jubilee ca 151k,
Oyster ca 125k
Och president ca 131-145k beroende på lås.
Detta är nästan det dubbla emot vad jag trodde att det skulle kosta så jag får ge mig ut på andrahandsmarknaden eller glömma bort det här.
150 papp för en länk? Visst guld, det begriper jag är det inte är gratis, men 150.000 hade jag aldrig kunnat gissa.
Grattis! Stilig tavla det där!Tomten kommer tidigt i år. Och med ett hårt paket till och med. Så jag önskar mig själv en riktigt god jul
grattis! o god julTomten kommer tidigt i år. Och med ett hårt paket till och med. Så jag önskar mig själv en riktigt god jul
Tack! Och tack detsamma.grattis! o god jul
Grattis!! Riktigt fin. Från gripenbro?Tomten kommer tidigt i år. Och med ett hårt paket till och med. Så jag önskar mig själv en riktigt god jul
Stämmer. Men hur visste du det? Den hann nog aldrig ur på hemsidan...Grattis!! Riktigt fin. Från gripenbro?
Tror nog jag såg den på hemsidan? Men kände igen den från instagram iallafall.Stämmer. Men hur visste du det? Den hann nog aldrig ur på hemsidan...
Tror inte hemsidan, men på instagram iaf.Tror nog jag såg den på hemsidan? Men kände igen den från instagram iallafall.
Jodu! Har gjort några riktigt bra köp av Peter! Extremt bra tillmötesgående.Tror inte hemsidan, men på instagram iaf.
@Gripenbro.se är riktigt schysst att ha att göra med. En kanon kille helt enkelt.
Ny bild? Eller är det förra?
Ny bild? Eller är det förra?